Kynnerer

nnugni

Glad i forumet
Har nå de siste dagene fått endel kynnere er det flere som har det sånn ?

Nope, jeg har bare av og til hvis jeg må veeeldig tisse.. 

Har hatt en del de siste ukene ja...

jepp, har hatt det noen uker nå..og det blir nok ikke noe bedre:)

Kynnerene har vært på plass en god stund her, de kom tidlig denne gangen også. De kommer på besøk som jeg sitter stille eller er i bevegelse :-) De skaper litt ubehag til tider, men får tenke som så at de gjør bare kroppen klar til fødselsforløpet :-)

Jeg tror jeg har det. Det kommer mest når jeg stresser og er på jobb. Og når de slår til så er det ubehagelig og jeg klarer liksom ikke å stå skikkelig oppreist.. 

Mhm mye kynnere:/ au.. Har også vonde stikninger nederst i magen, liksom når livmoren strekker seg. Veldig ubehagelig og vondt!

Ja har hatt det ei stund, men bare av og til. I all fall viss eg er stresset eller sliter meg litt ut... ikkje så behageli men sånn er det.

Jeg har de hver eneste dag, uansett om jeg slapper helt av, jobber eller gjør andre ting. Mine er veldig vonde også, så må inn på sykehuset å sjekke hvis de blir for vonde pga kort livmorhals..

Ja, har veldig mye kynnere. De kom tidlig denne gangen, men det er først nå de siste ukene de er så ofte og så ubehagelige. Først var det mye når jeg var i bevegelse, men nå får jeg de hele tiden uansett om jeg er aktiv eller bare sitter ved dataen og jobber...

Er slitsomt for tiden, men er visst helt vanlig at de begynner tidligere og er kraftigere etter hvor mange barn en har..

Back
Topp