KYNNEREEEE...

Turid:)

Andre møte med forumet
Idag har æ gått me kynnera stort sett konstant og æ hold på å bli sprøøø! Ikkje før at de e nåkkaa særli vond, bare ubehageliii.. Nån andre som har det sånn nu når d nærme sæ?
Æ har termin på onsdagen 3.okt. :)

Ja!!!!!!!!!! Har hatt det lenge, veldig lenge, termin 10.10, så en stund igjen enda....

Ganske irriterende,får jo ikke gjort noe, men ikke så lenge igjen nå emoticon

jeg har hatt kynnere nessten hver dag(og natt) i ca en mnd nå. men mine kynnere er vonde:S jeg har ikke termin før den 16:S

Varierende fra dag til dag egentlig, i går var det bare å ligge halve dagen, skikkelig slitsomt :p Lager falske forhåpninger til meg selv om at det er noe på g snart, men... hehe

Hatt kynnere i de to siste månedene nå, eneste som har endret seg er at de innmellom varierer med å bli veldig vonde.
Har termin om 8 dager, men forventer virkelig ikke at noe skal skje med det første her :) Selv om jeg de siste 4 dagene har hatt enorme menssmerter i tillegg :) 

Hatt kynnere siden uke 30, og de blir bare mer og mer ubehagelige.. Menssmerter også.. Var en tur på ctg registrering forrige uke pga sterke magesmerter, og da hadde jeg små utslag på modningsrier/ kynnere hvert 5. Min ca.. Skal tilbake på føden imorgen for en ny sjekk, vet ikke helt hvorfor men greit at de vil følge ekstra med lille gulle:)

Har hatt to kynnere i hele svangerskapet så langt :P Men har hatt en del menssmerter i de siste ukene, har termin 11 oktober.

Back
Topp