Kynnere...

**Bella**

Elsker forumet
Er det mulig å kjenne det så tidlig?? Jeg fikk det rundt uke 17 sist og var mye plaget med det. Var kjempe engstelig i begynnelsen for at de skulle gå over til rier, noe de ikke gjorde. Nå begynner jeg så smått å kjenne samme nedpresset og den helt nederste delen av magen blir hard.. Uff... liker det ikke, vil ikke ha kynnere så tidlig. [:(]

ja kan få det ganske tidlig, har hatt litt jeg og en stund...pes

Jeg husker ikke når jeg fikk det, men hadde det mye...
For meg så var det bare ubehagelig fordi magen ble stram,
men var jo aldri vondt da!

ORIGINAL: **Mystery**

ORIGINAL: **Mystery**

mener jeg fikk det i uke 14 sist..

og jeg fødte 3 uker før tiden,men vet ikke om det hadde noe med kynnerene å gjøre..men husker jeg ble sendt på ul innimellom for å se om det var bra inni magen[;)] det er jo en fin forberedelse før fødselen sa jordmoren,hun sa at jeg hadde en fin og lett fødsel antageligvis pga jeg hadde hatt kynnere så lenge[:)]

Hadde en rask og fin fødsel sist selv bortsett fra nesten 3 timer med pressrier fordi han satt litt fast. Fødte 5 dager før termin, men på min egen termin. Jeg fikk også endel ekstra Ul for å sjekke lillemann og livmorhalsen.

tror det er vanligere å få det tidlig etter nr en. Hadde nye hertebank og kynnere tidlig sist, da m å man ta det med ro, og ikke gå fort.. Det roer kynnerne å gå sakte, eller ligge på venstre side (hjertesiden)..[:D] ROE NED ja [8D]

Back
Topp