KYNNERE???

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
baby 79
Medlem siden: 14.10.2005
Jeg er fra: Vestlandet
Status: pålogget

Om kveldene har jeg mye og sterke kynnere..noen som vet hvorfor en har det?
Og om det er mest sannsynlig at fødselen starter på natta når jeg får kynnere mest på kveldstid?

Blir litt stressa når jeg får det og de er litt sterke..tenk om det er rier liksom..

Er førstegangsgravid..Noen som vet eller har erfaring ang. dette?

Klem

*En får ofte mye kynnere når en stresser mye,så er greit å roe helt ned- og bare ta det litt rolig rett og slett![;)]
Ang det om fødselen mest sannsynlig starter om natta pga dette,så tror jeg ikke det...
Med førstemann her så slet jeg mye med kynnere midt på dagen,og fødselen starta med at vannet gikk 04.30 på natta! Med nr 2 hadde jeg mye kynnere på kveldstid,og var vannet som gikk med han og- men det var halv 12 på dagen...
Er ikke noe godt med dissa kynnerene,de er jo falske rier- jeg for min del syntes faktisk nesten kynnerene gjorde mer vondt en selve riene. Iallefall de værste kynnerne,som var i god tid før fødsel...
Eneste rådet jeg har er som sagt å slappe av,og i det du merker de- så prøv å få satt deg ned om du ikke allerede sitter![:)]

Synes du det? Godt å høre...for jeg tenker slik at riene er 100 ganger verre enn kynnerne.. og jeg synes kynnerne kan være ubehagelig vonde..så jeg gruer meg til fødselen..

Noen sier at de med kynnere har det lettere under fødselen pga. at livmora har fått "forberedt" seg mere når en har hatt mye kynnere....hmm.

Det har jeg og hørt...Ang lett fødsel med mye kynnere!
Og jeg skal overhode ikke klage på mine fødsler- så der har nok livmora vært godt forberedt!!![;)]
Jeg og tenkte og det at riene måtte være mye værre den første gangen jeg skulle føde...
Så skjønte faktisk ikke det at det var rier før en stund etterpå.

Back
Topp