Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når kan man egentlig begynne og få kynnere? I hele går hadde jeg sånne små krampetak i siden, ikke veldig vondt, men ganske ubehagelige, blei egentlig litt engstlig, men det virker som det har roet seg litt foreløpig.
Har kynnere jeg også men ikke så mye.
Det sies at kynnere ikke er farlige så lenge de ikke er vonde, men det er jo greit å roe det ned litt når det blir mye.
Kynnere her også. Kjennes ut som veldig milde mensensmerter, og livmoren blir hard og fast. Jeg hadde mye kynnere forrige svangerskap, og falske rier 3-4 ganger i uka de siste 3 månedene. Hvilken igjen førte til at jeg trodde det var falsk alarm da fødselen var i gang, og kom til sykehus med 5 cm åpning [8D]
jeg må inn til fastlegen nå etterpå for og høre om vi finner hjertelyd. Jeg har ikke kjent noe særlig liv i dag siden i natt. Disse kynnerne har avtatt litt, men er fortsatt litt og det sitter litt bak i ryggen også. Er faktisk litt bekymret nå [:o]