Kynnere

Stina S

Glad i forumet
Noen som merker mye til de? Og hvordan opplever dere dem? Er plaget daglig med smerter som minner om mageknip. Begynner like over navlen før de går litt nedover. Jordmor sa at dette kunne være kynnere. Jeg aner ikke...

Dette lurer jeg også på.

Jeg kjenner kynnere ja. Jeg kjenner det ved at jeg får litt menslignende smerter, men selvfølgelig veldig milde smerter. Og når jeg kjenner på magen så er den hard, så jeg regner med at det er kynnere.

Er ikke direkte vondt egentlig, men det er ganske så ubehagelig! [8D] 

Men de sier jo at kynnere er bra å ha, så lenge det ikke blir for mye. Og så var det noen som sa at førstegangs ikke hadde kynnere eller ikke kjente de? Det er i allefall feil her...

Jeg tror kanskje det er det som har startet opp her også. Får i hvertfall plutselig vondt i magen. Har kommet og gått sånn de siste ukene. Har funnet ut at det hjelper å massere litt eller ta en lang dusj om det setter seg veldig.

Noen ganger de siste par ukene har jeg opplevd en følelse av at magen har blitt "pumpet opp", nesten som med en sykkelpumpe, og da er livmora hard og stikker mer ut enn ellers. En natt skjedde det flere ganger med jevne mellomrom! Er usikker på om det er kynnere eller bare lillegull som stiller seg på tå og presser magen oppover med kjempemusklene sine [;)]

ORIGINAL: Mine3nydelige

Jeg har MYE kynnere..Og til tider er det ubehagelig og

Signerer virkelig denne! Det verste er når de komme og jeg er ute å går.

Back
Topp