kynnere!

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
de kom tidlig nå gitt.. hadde det mye og lenge sist svangerskap og, men hadde ikke trodd de skulle komme sååå tidlig! [8|] men litt gøy da, for da både vises og kjennes livmora mye bedre [:)] står rett ut magen da (når jeg ligger ja, når jeg står så er det så mye fett som skjuler det)

Så tidlig?? Har hørt om andre som også har det så tidlig :-) Kroppen er i gang!!!!! :-)

Jeg er mye plaget med kynnere jeg også når jeg gjør for mye.. Trodde ikke det var mulig så tidlig, men jordmoren sa det er faktisk mulig.. Og ihvertfall for de som har født før [:)]

ja, ble litt sjokkert at jeg har det nå...men det er spesielt om morgenen og etter sex selvfølgelig [8D] men, de kjennes ikke så godt enda..vet de blir mer slitsomme etterhvert..når alt blir større..

Jge har også kynnere når jeg er på jobb... de kommer etter tunge løft.. kjennes ut som hele livmora presser seg ut.. hehe.. lite sannsynlig [:D][:D]

hvordan kjennes kynnere ut? lurer på om det kan være det jeg har kjennt?? er liksom et press nederst i magen... har kjennt det hvis jeg har løftet tungt, eller drevet mad andre anstrengelser. hvis jeg sitter stille en liten stund (slapper av) forsvinner det

ORIGINAL: dilleba

Jge har også kynnere når jeg er på jobb... de kommer etter tunge løft.. kjennes ut som hele livmora presser seg ut.. hehe.. lite sannsynlig [:D][:D]

du burde jo absolutt ikke ha tunge løft. de skal tilrettelegge for deg på jobb

jeg vet, men det blir ikke gjort.. det er ikke mulig å tilrettelegge det.....

Back
Topp