kynnere!!

simones mamma

Flørter med forumet
uff og uff... har så vanvittige kynnere, hatt dem i et par timer nå, holder på og bli gal, det er ikke det at de er så vonde som veer, men det er så ubehagelig og intense at jeg ikke vet om jeg skal sitte ellergå eller ligge!!

Prøv å massere magen med myke sirkelbevegelser. Det bruker å hjelpe på mine kynnere. Det kan sikkert ikke sies for ofte, men: blir de mer vonde eller merkelig regelmessige bør du ta kontakt med lege. Håper at de gir seg snart.[;)]

har det slik eg og...eg må sette meg ned og puste meg gjennom dei..smertene går over etter litt kvile og med det meinast heilt ro..eller svare kynnerane mine og i timesvis..men det er jo bra for livmora da[;)]..vert det for ille går du å får deg sjmld!!! det hadde eg sist!! men eg greier meg enda!!!

ORIGINAL: TinkaNussi

hvordan føles kynnere? vet ikke om jeg har hatt det. men jeg har ofte kraftige mensen smerter nederst i magen. kjennes ikke ut som magen strammer seg akkurat. på kvelden kan magen stramme seg og bli hard, men ikke noe vondt. 

Det høres ut som kynnere. Kynnere trenger ikke /bør ikke gjøre vondt, men kan være ubehagelige. Magen strammer seg og blir som en hard kule. Begynner ofte nederst og beveger seg oppover.

jeg har det til tider uten at det gjør så vondt også.. men det hjalp med en varmt bad denne gangen... trur kansje jeg hadde stresset litt i går.

Back
Topp