Kynnere.

Siffen

Forelsket i forumet
Lurer bare på om det er noen som er plaget med kynnere?
Jeg får det som regler når jeg er ute å går, men i går fikk jeg 3 stk mens jeg satt helt i ro. Skal høre med legen i dag.[8|]

Jepp!
Synes jeg får det uansett hvis jeg gjør samme ting for lenge.
Får det av å gå for mye.
Å merker det derfor ekstra mye på jobben hvor jeg står og går hele dagen.
Men får det også plutselig hvis jeg ligger rolig for lenge,
så da må jeg bevege meg litt for å få de til å slippe.
Har det alltid når jeg våkner på morgenen.

åjada,de kommer og går her også:)

merker ingenting her... hmm

Ja jeg er fryktelig plaget med kynnere.

merker ingenting til kynnere, jeg heller..

Kynnere merker jeg ikke noe til..

Kan grunnen være til at man får det så tidlig fordi man har gått gravid å født før????

jeg har det noen ganger men heldigvis ikke så ofte..[;)]

Har kynnere jeg også, men er ikke veldig plaget med det enda

Ikke mye plaget, men får det dersom jeg prøver meg på hurtig gange eller må skynde meg/stresse rundt litt. De slipper jo heldigvis raskt da.

Samme her. Jeg får det når jeg går litt fort eller må forte meg pga noe. Ikke sånn at det plager meg i sånn stor grad, men det får meg jo alltid til å roen 10 hakk ned! [:D]

hadde det frå uke 20 med lsiaj..var mange hyppige og lange. denne gangen er de vonde i tillegg..har mykje denne gangen og. har ingenting med å gjere at ein har født før å gjere, alle har de men ikkje alle merker de eller er "palget" med de!!

Jeg er veldig plaget av det.Bare jeg legger sammen litt klær får jeg forferdelig kynnere.De kommer også dersom jeg står for lenge e.l.
Da får jeg veldig vondt i magen,kald svetter og blir fryktelig svimmel.Kynnere får jeg flere ganger til dagen,og må legge meg i 15-20 minutter før det gir seg.Pga dette,har jeg vært sykemeldt veldig lenge.

jeg kjente det første gang i dag.. litt skummelt..det er del ikke farlig?

ORIGINAL: Siffen

Kan grunnen være til at man får det så tidlig fordi man har gått gravid å født før????

Jeg har hatt det en stund!
Var hos legen da de var litt vonde,
tenkte jo ikke på det en gang.

Uansett, det jeg skulle få frem er at jeg ikke har vært gravid før...

Back
Topp