kynnere

teba

Gift med forumet
oh yes..da er morroa begynt her med meg..kynnere kom på manda.. forrige gang hadde eg det frå uke 20 og nå i uke 18..[:D]lover bra for fødselen men ikkje for termin datoen da..skal på ordiner ul imårå[:D] tidleg!!!

Kynnere så tidlig??? stakkars deg! lykke til på UL da, tipper du gleder deg nå!!!![;)]

ånei det plager ikkje meg altså..merker kun at det strammer eller vert hardt,har ikkje besvær av det nå.
hadde det ikkje sist heller,men klart det vert vanskeleg å jobbe i barnehage med all den gåinga og bøyinga det medfører!!!
ja både gler meg o kvir meg..en veit nå aldri heilt da..har vert på ein tidlegare og da såg alt bra ut!
men heilt klart spennande for å sjå termindatoen da!![;)]

kynnere...jeg vet ikke hvordan det kjennes ut, men det er tydelig at du mer eller mindre følger ditt forrige sv.skap. Blir spennende med ul i morra da!![:)]

Fått kynnere jeg også.
Trodde ikke det var mulig, å visste ikke hvordan det kjentes ut.
Synes det var litt vonde, så var hos legen idag.
Litt lettere å møte smerten nå som jeg vet hva det er.
Har lekket litt fostervann også, men ikke sammen med kynnere.
Så fikk beskjed om at det ikke var farlig.
Men skulle ikke løfte over 100 kg He He.
Blir kynnerene krafitgere eller jeg lekker fostervann samtidig, må jeg visst komme igjen.
Heldigvis får jeg en letter jobb uten så mye tunge løft, klatring o.s.v om bare 2 uker

Smerter i siden er sikkert at båndene som "holder livmora på plass" strekker seg.
Det kan blir litt plagsomt når man reiser seg opp. strekker seg, eller vrir seg.
Slipper det ikke, eller er vondt har jeg hørt at det skal hjelpe å bøye seg fremover[;)]
Kynnere er sammentrekninger i livmora. Småe liksom veer.
De flste får ikke det før senere.
Livmora trener på riene.

jeg har oxo kjent det et par ganger. trudde ikke det var mulig siden jeg ikke er lengre enn 16 pluss 6.. men det er det jeg har kjent. hele magen blir hard og det strammer over hele.. ikke vondt men litt ubehagelig..

ja det er kynnere du har kjent da..mine fungerer slik at når eg har ete meg stapp mett eller løfte tung eller stresser så kjem det,magen vert hard og strammer seg og eg får litt vanskeleg for å bøye meg på midten!! hehe..men det er utrulig bra trening for livmora til fødselen det her!
det somer viktig å tenke på er at ein skal slappe av når ein merker de,alt etter kor harde de er,,
seinare ut i svskapet kan de sette igang fødselen dersom ein ikkje tek de på alvor! difor skal ein prøve å slappe av når de kjem..
ein kan og verte sjmld pga dette,mange har smertfulle kynnere og de skal ein ikkje kødde med

Er det sånn at jeg burde stresse litt ned og ikke løfte så himla tungt allerede nå tror du?
Fikk lite søvn i natt, og måtte dra til lege i dag siden jeg hadde så vondt.
Var redd det var noe galt jeg når jeg fikk SÅ vondt.
Men da tenkte jeg ikke at det kunne være kynnere heller da.
Tror jeg må spørre ut jordmora skikkelig om det her på tirsdag.
Får så dårlige svar av legen føler jeg

ja det skal du..ihvertfall dersom de er vonde..flott at du gikk til legen med det! og ta det opp med JM tirsdag ja!!
prøv å sjå om du kan finne ut kva som trigger kynnerane også unngår du det..hvis du ikkje får noke mønster på de, så får du slappe av når de kjem...

sliter også med disse kynnerne...fikk det i uke 18...har mange om dagen, fått beskjed om å roe ned tempoet. de er ikke vondr men ganske så ubehagelige

Back
Topp