kynnere ????

Karimor

Andre møte med forumet
Hei jeg er nå i uke 37 ( tremin 19.juli) jeg er lære så jeg gikk ut i ferie på torsdag og fikk dermed seks dager fri før permisjonen [:D] veldig deilig.
Jeg har de siste ukene selvfølgelig vært litt sliten og til tider trøtt men det har gått greit på jobb. Magen har strammet seg en del om kveldene, dette trodde jeg var fordi jeg var sliten. Men nå når jeg ikke har jobbet siden tordag og magen strammer seg mye fremdeles så begynner jeg å lure.... er dette normalt?? Føler til tider at jeg har mensen murring i magen og av og til at jeg har falske rier, men det kan like godt være luft eller andre ting i fordøyelsen som gjør vondt pga av dårlig plass.
Føler meg jo egentlig veldig frisk og sprek men når magen strammer seg sånn så er det ubehagelig. Er det andre som har det sånn??
(Jeg har en sønn på to år så her er det travelt til kl er åtte om kvelden, men nå er det helst mannen min som tar kveldstellet på Sebastian.)

Høres ut som kynnere, ja, og det er vel ganske normalt på denne tiden.  Er og plaget med det stort sett hele tiden, siden ganske tidlig i sv.skapet.  Ble også sykemeldt  pga vonde kynnere/rier, og det var visst ikke så bra.  Mine kynnere kommer når det passer dem[:D]uavhengig av hva jeg gjør[:D]  Ifølge bøken skal jo kynnere være bra, og fødselsforberedende, men er helt enig i at det er sinnsykt ubehagelig til tider.

Back
Topp