lakrisbåten
Elsker forumet
Hvor mye kynnere er det normalt å ha? Jeg kan ha opptil 15-20 om dagen jeg. [8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snuppå
Ikke le nå, men jeg vet ikke en gang hva det er [&:][&:][&:]
ORIGINAL: Lehcar
Hva som er normalt eller ikke normalt er rett og slett ikke godt å si.
Beklager at jeg ikke har noe bedre svar. Dette er min tredje graviditet, og alle leger sier forskjellig.
Men det som er viktig er at kynnerene ikke varer lengre enn ca. ett minutt... og at de ikke kommer
alt for regelmessig da. Under første graviditet hadde jeg ingen kynnere som jeg merket.
Under svangerskap nr. 2 hadde jeg MASSSSSE kynnere de siste 15 ukene, og da særlig når jeg stresset eller var i fysisk aktivitet. Så da ble løsningen å prøve å slappe mere av og unngå det som gjorde at kynnerene kom.... litt vanskelig til tider da, men....
Har også fått endel kynnere denne gangen, opptil flere i timen innimellom. Men prøver å slappe av når de kommer... Kan være ganske plagsomt til tider...
Men jeg ville tatt opp med jordmor eller lege at jeg er plaget med kynnere, sånn at de kan få sjekket deg skikkelig, greit for å føle seg trygg liksom. Fikk gjort det sist jeg var på kontroll.
Fikk sjekket at livmorhalsen var så lang som den skulle være... at det ikke er begynt å skje noe der nede ennå.
Iallefall, lykke til videre!
ORIGINAL: Maria_10
Jeg ble som sagt sykemeldt 100% ut svangerskapet pga mye kynnere (å ryggproblemer da),
spesiellt når jeg var i mye aktivitet, så gjorde det drit vondt innimellom..
Har roet seg litt nå da, når jeg vært hjemme fra jobben en uke..
Litt kjedlig til tider da.. Men, du, snakk med legen din du, så får du sikkert vite vad som er best for deg..! [;)]