Kynnere??

AB

Forumet er livet
De siste dagene har jeg hatt en del vondt nederst i magen og på innsiden av lårene..
Det er en slags mensliknende smerte, men det gjør å vondt å bevege seg. Et slags press som gjør at det er vondt å reise seg opp.. (vanskelig å forklare men...).. Kan det være kynnere?

alt er så nytt, så ikke så lett å vite alltid..[8|]

Jeg har akkurat det samme, Og Jeg har Bekkenløsning....

oi.. håper ikke det er det.. Jeg har det ikke hele dagen, faktisk mest om kvelden...
Kan bekkenløsning komme og gå?

Kynnere kjennes ihvertfall ikke ut sånn hos meg. Når jeg har kynnere kjenner jeg at det strammer litt over magen, så er livmora en eneste stor knyttet neve... kan være litt vondt å bevege seg noen ganger - men ikke sånn som du beskriver.

Tror det, Jeg har det mest etter og for eksempel ha gått en tur.....
Har det også oftest om kveldene når Jeg legger meg.
Våknet I natt og hadde såh vondt at det var problematisk og snu meg, Men I mårrest var det ganske bra.
Her kommer det og Går...

ORIGINAL: Molsy

Kynnere kjennes ihvertfall ikke ut sånn hos meg. Når jeg har kynnere kjenner jeg at det strammer litt over magen, så er livmora en eneste stor knyttet neve... kan være litt vondt å bevege seg noen ganger - men ikke sånn som du beskriver.

Signerer den jeg, høres mer ut som bekkenløsning du har...uff uff.

d er nok bekkenløsning ja....
alle har d jo i en eller annen grad, å så klart d kan komme å gå litt... men allefall sånn du beskriver d er sånn j har d å... så er nok bekkenløsning...
føles litt som man samtidig mister kreftene i beina...
når du får kynnere blir magen din steeeeein hard, kan vare i alt fra noen sek til minutter...

ORIGINAL: AB

oi.. håper ikke det er det.. Jeg har det ikke hele dagen, faktisk mest om kvelden...
Kan bekkenløsning komme og gå?

Jeg kom på det, Vennina mi hadde bekkenløsning, Og plutselig såh gikk det over I flere måneder også kom det Tilbake...

Back
Topp