Kynnere

Reduce

Forumet er livet
er det flere her som "plages" med masse kynnere?

Nei, jeg tror ikke det... vet ikke hva det er, tror jeg hadde merket det hvis jeg hadde det, sant?? Jaffal hvis det hadde vært plagsomt, ja.... å, gubban, tror jeg må legge meg snart, dette blir bare tull!!![:D]

Jeg har også en del kynnere men det gjør ikke vondt. Spurte akkurat legen og jordmora ang det, og fikk klar beskjed om at kynnere ikke skulle gjøre vondt!?!?

ORIGINAL: groa

Jeg har også en del kynnere men det gjør ikke vondt. Spurte akkurat legen og jordmora ang det, og fikk klar beskjed om at kynnere ikke skulle gjøre vondt!?!?

[&:] skal ikke det? jeg har masse kjempe vonde kynnere. sån at det er ubehagelig å puste, pluss blir helt stiv pga at det gjør så ondt..

Jeg har hatt kynnere siden uke 15 - de har aldri gjort vondt for meg. Men enkelte har jo vondt når de får dem.

jeg og har  en del kynnerer, eneste ubehaget er magen som blir steinhard..

Ja, disse kynnerne kan avogtil være kjempeubehagelige. Spesielt hvis jeg har dårlig tid og egentlig må skynde meg. Da nytter det ikke å gå fort, kjennes ut som noen tråkker/står på magen min. Må bare stoppe helt opp, eller gå langsomt videre. Noen ganger er det vanskelig å holde seg rak i ryggen, føler at jeg må krype sammen. Skal spørre jordmor på neste kontroll, men tror ikke det gjør noe at de er vonde. Det var slik med forrigemann også, og han kom til termin...

Ja, har hatt kynnere siden uke 14-15. Hvis jeg stresser kommer det flere enn normalt. Ikke vonde, men det er jo litt ubehagelig når magen strammer skikkelig syns jeg.

Back
Topp