Kynnere

N-40484132

Flørter med forumet
Er flere gangs fødene (men 10 år siden sist) derfor det føles kjekt å lufte litt å få erfaringer eller tips ;)
Er i uke 32+4 har hatt en del kynnere denne gangen.. men aldri «tenkt» over di.. i dag har jeg så å si ligget hele dagen (bortsett fra noen små ærender på dagtid) og kynnere kommer ca hvert 20 min. Vet at dette ikke gjør noe.. men blir likevel bekymret for at dette kan gjøre til at ting modnes. Var på sykehuset i går og fikk målt høydt blodtrykk men ikke noe på urin.. skal tilbake om 2 uker. Men kansje jeg bør nevne dette hos jordmor om en uke ? Legger ved bilde av kynne registrering. Ved 21 tiden hadde jeg men ikke registrert da jeg holdt på med legging

Vedlegg

• IMG_8305.png
    IMG_8305.png
    203,3 KB · Visninger: 42
Jeg hadde veldig kynnere i overigår, som var vonde for første gang. Har ellers hatt det veldig ofte, men ikke vært plaget av det. Hadde kontroll hos jordmor i går og nevnte det da. Det kan jo være mye rart, det kan jo være rier, maserier, eller kynnere. Noen kan gå lenge med maserier uten at fødsel starter. Ingenting i veien for å ta det opp med jordmor eller ringe føden hvis du skulle bekymre deg:)

Flergangsfødende her og, dog 9 år siden sist.
Har ekstremt mye kynnere nå, periodevis opptil 5-6 i timen (er 32+1).
Fortalte JN om det i går, og på sykehuset samme dag, ingen virket til å være bekymret, så lenge de ikke var vonde.

Flergangsfødende her og, dog 9 år siden sist.
Har ekstremt mye kynnere nå, periodevis opptil 5-6 i timen (er 32+1).
Fortalte JN om det i går, og på sykehuset samme dag, ingen virket til å være bekymret, så lenge de ikke var vonde.
Oki, ja noen av di er lange (opptil et minutt ) og må pustes igjennom , men det er ikke så mange av di: er ikke så bekymret da det gir seg jo. Men skal nevne det for jordmor til mandagen. Skal også på sykehuset om 9 dager forkontoll så kan jo si det der å. Har hatt 5 rimelig kjappe fødsler ( maks 1 t fra jeg ankom inngang på sykehuset) så derfor jeg har det litt i bakhodet

Back
Topp