Kynnere

Katinka83

Flørter med forumet
Noen andre som har opplevd å få mer kynnere nå mot slutten, også utenom aktivitet? Jeg har lenge hatt kynnere når jeg går, særlig dersom jeg går litt raskt. I dag har kynnerne vedvart også i hvile, og kommer nå med ujevne mellomrom. Håper bare ikke det er starten på noe, vil gjerne ha noen uker til på meg :bored:

Noen andre som har opplevd å få mer kynnere nå mot slutten, også utenom aktivitet? Jeg har lenge hatt kynnere når jeg går, særlig dersom jeg går litt raskt. I dag har kynnerne vedvart også i hvile, og kommer nå med ujevne mellomrom. Håper bare ikke det er starten på noe, vil gjerne ha noen uker til på meg :bored:
Hatt kynnere i hvile og bevegelse i 8-10 uker, og tror det er ganske normalt.

Stadig flere kynnere ved hvile om kveldstid. Sliter med å finne en god posisjon der jeg ikke får konstante kynnere…

Jeg har hatt kynnere gjennom nesten hele graviditeten. Mest når jeg gjør noe, men også å hvile. Har forstått det på jordmor som at det også kan være helt normalt, at alle kropper er forskjellige og at det ikke trenger å bety noe.

Så jeg velger å tenke at det er helt supert, at jeg dermed får en veldig godt trent livmor som vil takle fødselsrier godt — selv om det kanskje bare er ønsketenkning, haha.

Jeg har aldri hatt kynnere. Ikke i første svangerskap heller. Lurer på hvordan det kjennes ut!!
Jeg skjønte ikke at det var kynnere med nr 1. jeg trodde bare det var baby som presset seg utover. :joyful: Nå med nr 2 er det ingen tvil.. hele magen blir steinhard, kan få vondter osv. men det det er mest av, er at magen strammer seg og jeg føler meg «stinn» :joyful:

Jeg har aldri hatt kynnere. Ikke i første svangerskap heller. Lurer på hvordan det kjennes ut!!

Ikke jeg heller! Ikke som jeg har registrert er kynnere i hvert fall.. ikke vondt.. men magen blir hard iblant, det har jeg nettopp lagt ordentlig merke til. Så vi har nok vi også bare uten at vi kjenner de så godt:happy:

Back
Topp