Kynnere

ActiveChip

Flørter med forumet
Desemberskattene 2024
Uff, er i uke 15 og har allerede fått et par kynnere de siste dagene. Jeg er 100% sykemeldt pga. kvalme og dårlig form, så disse kynnerne kommer mens jeg ligger på sofaen og slapper av.
Noen andre som opplever dette allerede nå/opplevd dette i tidligere svangerskap så tidlig?
Hadde mye kynnere i forrige svangerskap, men det var fra uke 24 ca.
Synes det er ubehagelig at de har kommet så tidlig nå.
 
Uff, er i uke 15 og har allerede fått et par kynnere de siste dagene. Jeg er 100% sykemeldt pga. kvalme og dårlig form, så disse kynnerne kommer mens jeg ligger på sofaen og slapper av.
Noen andre som opplever dette allerede nå/opplevd dette i tidligere svangerskap så tidlig?
Hadde mye kynnere i forrige svangerskap, men det var fra uke 24 ca.
Synes det er ubehagelig at de har kommet så tidlig nå.
Fikk det veldig tidlig sist… endte opp med å måtte ta det mye med ro, men gikk bra :Heartred Kunne knapt reise meg uten å få kynner.
 
Fikk kynnere fra ca. uke 15 :) Hver dag, gjerne når jeg er ute og går tur med hunden
 
Har tidvis «mensenlignende» smerter, litt murring og press og strekk liksom. Men har aldri vært gravid før og aner ikkje kordan kynnere skal føles hehe.
 
Dere som har flere barn: blir kynnerene oftere/verre for hvert svangerskap.
Har så sjukt mye kynnere for tiden
 
Dere som har flere barn: blir kynnerene oftere/verre for hvert svangerskap.
Har så sjukt mye kynnere for tiden
Jeg føler det ihvertfall, eller så bare glemmer jeg for hver gang :p Venter nr 3 nå og har mye mer kynnere og føler meg bare enda lengre på vei enn jeg er, og har gjort det en stund..
 
Back
Topp