Kynnere..

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Oktoberfest 2024 ❤️
Dette er min 3 graviditet og de to forrige slet jeg med kraftige kynnere hele svangerskapet fra uke 23+ og ble derfor sykemeldt. Nå er jeg 17+2 og har hatt et par kynnere til dagen som jeg legger godt merke til. Veldig tidlig synes jeg. Andre som kjenner noe på det allerede?

Dette er min 3 graviditet og de to forrige slet jeg med kraftige kynnere hele svangerskapet fra uke 23+ og ble derfor sykemeldt. Nå er jeg 17+2 og har hatt et par kynnere til dagen som jeg legger godt merke til. Veldig tidlig synes jeg. Andre som kjenner noe på det allerede?
På denne tiden i mitt første svangerskap ble jeg 100% sykemeldt og etterhvert fikk jeg innvilget svangerskapspenger pga mye og smertefulle kynnere, da hadde jeg hatt dem allerede ganske mange uker men vi prøvde å tilpasse jobben. Jeg har også hørt at det var veldig tidlig, og nesten begynt å lure på om det virkelig var kynnere. Men det var det de sa og jeg fikk ikke til å jobbe eller holde meg i noe særlig aktivitet. Ta godt vare på deg selv :Heartred

Kan også legge til at jeg har kjent på samme smerten denne gangen, men da på natta. Fra ganske tidlig av… Håper du ikke blir så plaget at du blir stillesittende, det var slitsomt :Heartred

Er det vanlig å ha kynnere så tidlig?
Vanlig og vanlig. For noen er det ganske vanlig. Helt normalt at livmoren begynner å ""trene" på sammentrekninger, men noe varierende hvor mye en merker av det tidlig. Etter uke 20 er helt normalt at de fleste kjenner noe til dem

Leste at jo flere graviditeter du hadde hadde jo tidligere / kraftigere kunne kynnerne bli. Det er absolutt ikke gale nå men synes bare det startet litt tidlig.
Var kynnere som gjorde meg sykemeldt forrige sv. Skap.
Håper det holder seg slik de er nå.

Back
Topp