Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere med mye kynnere?
16+0 i dag og får tidvis mye kynnere, både i aktivitet og ved stillesitting. Plagsomt og noen ganger vondt..
Skal nevne det til jordmor men er kanskje fler som er i samme båt?
Har også begynt å merke kynnere. I går var det plagsomt mange.. 2-3 i timen på det verste, men så ga det seg plutselig. Har ikke merket noen i dag så varierer litt fra dag til dag. Har hatt mye kynnere i de forrige svangerskapene også så ventet egentlig på det.. Er egentlig ikke bekymret, men tenkte uansett å nevne det på oul om halvannen uke så de evt kan måle livmorhalsen hvis de har mulighet til det. Evt til jordmor neste gang jeg skal dit.
Jeg har litt kynnere, men det er ikke plagsomt enda. Men hadde ganske mye forrige svangerskap, og jordmor sa at det ofte blir verre for hvert svangerskap. Hun sa jeg kunne ta magnesium hvis det veldig mye. Jeg hadde en kynne under OUL og jordmoren viste oss hvordan det så ut på skjermen, det var litt morsomt!
Har ikke merket noe til det enda, men det kommer vel.
Hadde MYE kynnere med nummer 2. Såpass mye at det ble umulig å trene skikkelig. Var bombesikker på at han skulle komme før termin da jeg hadde sinnsykt med kynnere og nedpress de siste 4-5 ukene. Han ble i alle fall født 2 uker på overtid etter igangsetting, så ingen sammenheng der
Med tredjemann var det ikke så gale, og jeg klarte faktisk jogge og gå fjellturer til uke 34/35