Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har kjent kynnere siden uke 12.Er det vanlig å kjenne kynnere i uke 22? kjenner dere andre også dette?
Høres ut som kynner du hadde. Er selv førstegangs og gikk måneder med kynnere uten å vite at det var kynnere. Hadde hele tiden trodd at kynnere skulle gjøre vondt. Var på kontroll hos jordmor i uke 20ca, og fortalte da at magen var så stram hele tiden at jeg ble støl. Fikk da bekreftet at jeg hadde gått med konstante kynnere og ble satt på 60% svangerskapspenger.Jeg tror jeg fikk kynnere på søndag, men blir så usikker på hva som er hva! Jeg er i dag 22+1 og førstegangs. Jeg opplevde det som at magen strammet seg skikkelig under navelen og ble veldig hard. Trodde først baby la seg på tvers og dytter i mot slik at det ble en kul ut på magen. Noen som kan forklare hvordan de opplever kynnerne?
Høres ut som kynner du hadde. Er selv førstegangs og gikk måneder med kynnere uten å vite at det var kynnere. Hadde hele tiden trodd at kynnere skulle gjøre vondt. Var på kontroll hos jordmor i uke 20ca, og fortalte da at magen var så stram hele tiden at jeg ble støl. Fikk da bekreftet at jeg hadde gått med konstante kynnere og ble satt på 60% svangerskapspenger.
Mine kynnere kjennes også ut som at babyen legger seg på tvers, magen blir helt stram og det føles ut som det er lite plass inni der. Magen blir liksom plutselig så tung.
Høres ut som kynner du hadde. Er selv førstegangs og gikk måneder med kynnere uten å vite at det var kynnere. Hadde hele tiden trodd at kynnere skulle gjøre vondt. Var på kontroll hos jordmor i uke 20ca, og fortalte da at magen var så stram hele tiden at jeg ble støl. Fikk da bekreftet at jeg hadde gått med konstante kynnere og ble satt på 60% svangerskapspenger.
Mine kynnere kjennes også ut som at babyen legger seg på tvers, magen blir helt stram og det føles ut som det er lite plass inni der. Magen blir liksom plutselig så tung.
Ble satt på svangerskapspenger pga arbeidsbelastninga og tempoet på jobb. Altså ikke min helse, men jobben som kan komme til skade for barnet. Jobber som sykepleier, og har siden sommer hatt full avdelig og derfor ikke mulighet til å ta pauser når jeg har behov (f.eks. når jeg får kynnere), langvarig gåring og ståing, tunge løft, og mye stress til tider. Mistenker at det er jobben som har trigget frem kynnerene og jordmor var derfor veldig bestemt på at jeg måtte jobbe mindre.Sniker fra mars Det høres slitsomt ut! Kan jeg spørre hvorfor du ble satt på svangerskapspenger? Har det med arbeidsforholdene å gjøre? Bare nysgjerrig. Måtte inn og lese her fordi jeg selv har fått en del kynnere allerede, syns det er så tidlig.. men skal ta det opp med jordmor