Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var veldig plaget, men fikk beskjed av jordmor i kommune og på jobb til å ta det mer med ro. Kynnere skal man jo ha, men de skal ikke bli for mange. Jeg ville øke fra 60% jobb til 80%, men ble rådet til å forbli på 60.Hei! Flere som plages med kynnere? Jeg har hatt dem av og på i hele dag, er bare 19 uker på vei..
Dere som evt er like plaget, står dere i jobb enda?
Håper jeg klarer å stå en stund til i jobb, men disse kynnerne er ganske vonde og plagsomme... Våkner av de om natten også, men de er ikke regelmessige. Er klar over at kynnere trener livmoren og ikke er farlig, men med min erfaring med premature rier er jeg likevel litt bekymret for at de skal gå over til rier...
Hvis du får de på natta kan det være du har uvi, det var det hos meg. Kan være greit å snakke med jordmor eller lege om detHåper jeg klarer å stå en stund til i jobb, men disse kynnerne er ganske vonde og plagsomme... Våkner av de om natten også, men de er ikke regelmessige. Er klar over at kynnere trener livmoren og ikke er farlig, men med min erfaring med premature rier er jeg likevel litt bekymret for at de skal gå over til rier...
Hvis du får de på natta kan det være du har uvi, det var det hos meg. Kan være greit å snakke med jordmor eller lege om det
Har time neste uke, da har jeg fått jobbet i en uke og prøvd litt. Får høre med henne hva hun sierKynnere kan godt være ubehagelige, men når du våkner av dem om natten ville jeg blitt bekymra.. Ta en prat med jm nå på nyåret og ro ned.. Det er ingen som takker deg på jobb hvis du sliter deg ut. Kroppen din trenger hvile nå, for at babyen skal få vokse godt, og for at du skal ha overskudd når den kommer ut
Ja det var det eneste symptome jeg hadde (fikk uvi igjen nå i julen og samme da) ingen ubehag når jeg var på do eller noen ting.takk for tips! Var det det eneste du merket av symptomer?
Jeg får de uavhengig av hva jeg gjør. Hatt fri i dag og ikke gjort noe nesten, har fortsatt mye kynnere...Jeg har mye kynnere når jeg sittet tilbakelent i sofaen eller ligger på rygg, da får jeg ikke fred Flere som har det slik? Skal til hudpleien nå, og er bekymra for om jeg må ligge med kynnere hele tiden, ikke like lett å slappe av da
Jeg har mye kynnere når jeg sittet tilbakelent i sofaen eller ligger på rygg, da får jeg ikke fred Flere som har det slik? Skal til hudpleien nå, og er bekymra for om jeg må ligge med kynnere hele tiden, ikke like lett å slappe av da
Fryktelig frustrerende når man bare vil slappe av Han hadde tidenes turnoppvisning da jeg var hos hudpleien, så kynnerene ble bare barnemat i forhold, ikke så mye avslapping på morJa husker det var et problem sist. Fikk alltid vilt med kynnere hos jordmor, på ultralyd osv..