Kynnere

Molte

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Synes de siste par dagene det kjennes ut som om jeg har hatt en del kynnere. Spesielt om det blir en del bæring/løfting av 2-åringen. Men er bare 13+4 i dag, så synes det er litt tidlig. Er jo fjerdegangs, så kan jo hende de kommer litt tidligere.

Noen som har hatt kynnere allerede? Eller fått det tidlig før?

Jeg har ikke fått kynnere enda, er 12+1 i dag, men fikk det rundt den tiden du er nå med forrige (er nå tredjegangsgravid). Var ikke noe farlig og helt normalt sa lege/jordmor. Fødsel var normal og fin :)

Synes de siste par dagene det kjennes ut som om jeg har hatt en del kynnere. Spesielt om det blir en del bæring/løfting av 2-åringen. Men er bare 13+4 i dag, så synes det er litt tidlig. Er jo fjerdegangs, så kan jo hende de kommer litt tidligere.

Jeg er 13+2 og hatt noen allerede. Fikk første gang 11+6, det syns jeg var litt ekkelt. Men hadde kynnere fra uke 14 og hele svangerskapet sist - masse. Så ikke overrasket over at de har kommet i uke 13 nå. Jeg har aldri vært redd, da mamma hadde fra ca uke 14 med meg og broren min også. Men ikke mye nå enda, bare en og annen og ikke hver dag.

Ikke merket noe enda. Hatt mye de to forrige svangerskapene. Er 12+3 nå :)

Ikke merket noe enda og håper de holder seg unna en stund...sist gang ble de regelmessig og jeg måtte inn til sykehus :arghh: gikk heldigvis bra men slitsomt med det så ofte

Jeg er 13+2 og hatt noen allerede. Fikk første gang 11+6, det syns jeg var litt ekkelt. Men hadde kynnere fra uke 14 og hele svangerskapet sist - masse. Så ikke overrasket over at de har kommet i uke 13 nå. Jeg har aldri vært redd, da mamma hadde fra ca uke 14 med meg og broren min også. Men ikke mye nå enda, bare en og annen og ikke hver dag.

Ok, ganske normalt da skjønner jeg:) Har bare ikke hatt det så tidlig før. Får ta det opp med JM neste gang jeg skal på kontroll. Ganske ubehagelig når de varer en stund og føler ikke de slutter før jeg setter meg ned/slapper av. Blir spennende å starte på jobb igjen ifht denne graviditeten, med en del kynnere, og 3 aktive under 7 år hjemme;)

Ikke merket noe enda og håper de holder seg unna en stund...sist gang ble de regelmessig og jeg måtte inn til sykehus :arghh: gikk heldigvis bra men slitsomt med det så ofte
Huff, ikke gøy det nei! Får håpe det ikke blir sånn denne gangen og at de ikke kommer før på leeenge:)

Jeg hadde kynnere fra uke 18 første svangerskap, fra uke 12 andre svangerskap, men denne gangen har jeg ikke hatt det enda. 14 uker i dag. Ved de to første svangerskapene jobbet jeg som pleiemedarbeider med mye tunge løft og mye stress. Har tatt det veldig mye roligere denne gangen, mulig det har noe å si. Løfter på fireåringen i blant, men har ikke fått kynnere enda.

Back
Topp