For ti-femten minutter siden hadde jeg en skikkelig kraftig en som varte i alle fall noen minutter, og selv om det ikke gjorde direkte vondt var det sånn at jeg måtte rette meg opp og endre stilling. Kjente meg også litt uvel, mye mulig fordi jeg ble litt redd når det ikke ga seg. Føler nesten magen er stram fremdeles, men det har ikke tatt seg opp eller kommet igjen enn så lenge.
Har lest at UVI kan gi kraftige kynnere, men har ikke hatt det før, så vet ikke om jeg har det? I dag har jeg ikke hatt noen problemer med vannlatingen, men i natt opplevde jeg for første gang å måtte gå på do 8 ganger etter hverandre fordi jeg følte blæra ikke fikk tømt seg helt. Hadde også litt vondt i magen. Vet ikke om det har sammenheng altså. Og har ikke noe problemer med blæra nå.
Men uansett: Drar jeg på legevakta hvis det blir verre eller hva gjør jeg?
Husker jeg fikk ganske tidlig sist, men tror ikke det var så tidlig som i uke 16. Andre som opplever kynnere så tidlig?
Har lest at UVI kan gi kraftige kynnere, men har ikke hatt det før, så vet ikke om jeg har det? I dag har jeg ikke hatt noen problemer med vannlatingen, men i natt opplevde jeg for første gang å måtte gå på do 8 ganger etter hverandre fordi jeg følte blæra ikke fikk tømt seg helt. Hadde også litt vondt i magen. Vet ikke om det har sammenheng altså. Og har ikke noe problemer med blæra nå.
Men uansett: Drar jeg på legevakta hvis det blir verre eller hva gjør jeg?
Husker jeg fikk ganske tidlig sist, men tror ikke det var så tidlig som i uke 16. Andre som opplever kynnere så tidlig?
Last edited:
ikke direkte vonde- men ganske ubehagelige :/