Kynnere..

StoreBobla

Andre møte med forumet
I dag har jeg kjent på noe som jeg lurer på er kynnere. Usikker siden jeg er førstegangs.
Etter lunsj på jobb i dag kjente jeg murring nede på venstre side, og ut over ettermiddagen har jeg jeg kjent det flere ganger, og at det blir som er bånd tvers over magen helt nederst, og livmora kjennes ganske hard ut, men ikke like tydelig lenger opp.. Er 16+2 i dag. Noen andre som har kjent noe lignende, eller vil dele sine erfaringer med kynnere?

I dag har jeg kjent på noe som jeg lurer på er kynnere. Usikker siden jeg er førstegangs.
Etter lunsj på jobb i dag kjente jeg murring nede på venstre side, og ut over ettermiddagen har jeg jeg kjent det flere ganger, og at det blir som er bånd tvers over magen helt nederst, og livmora kjennes ganske hard ut, men ikke like tydelig lenger opp.. Er 16+2 i dag. Noen andre som har kjent noe lignende, eller vil dele sine erfaringer med kynnere?
Jøss. Har hatt det sånn i dag jeg også :) er første gangs selv, så aner ikke hva det er. Jeg er 16+3 i dag :)

Synes det er vanskelig å si så tidlig... Jeg opplever kynnere nesten som raske pulsslag, som gradvis strammer seg mer og mer. Så blir hele livmoren stram og hard. Har hatt noe jeg tror er kynnere når livmoren vokser mye i dette svangerskapet, men synes det er litt annerledes nå en det var når jeg var lenger på vei sist. :) Er 16+2.

Har ikke hatt det så tidlig som nå, men husker fra forrige svangerskap at jeg opplevde kynnere som at livmoren fikk «krampe», strammet seg og ble drithard. Holdt i litt og så slapp taket.

Hmm... Tenker at det også kanskje kan være magemusklene som verker litt når de tøyes? Kjent på det i dag også..

Det er ikke ligamentsmerter? Det har jeg kjent på sidene, mest på høyre siden for min del :-)

Får kynnere når jeg er tissetrengt. Begynte rundt 16+0. Hadde tidlig med nr 2 også, men tror ikke det kom før etter uke 20 med første.
Kynnere for min del kjennes som et trykk i (hele) livmora, gjerne med nedpress mot blæra slik at det kjennes ut som jeg må ekstra på do. De er ikke vondt, bare litt ubehagelig, og lever sitt eget liv, i motsetning til når jeg har rier.

Back
Topp