Kynnere?

Ace1

Første møte med forumet
Hei, er førstegangs og 37+0 i dag. Lurer litt på dette med kynnere... noen som har en god beskrivelse på hvordan det kjennes ut? Har hatt en del menslignende magesmerter de siste dagene og vondt i bekkenet men er ganske sikker på at jeg ikke har hatt noen kynnere i det hele tatt:bored: er det vanlig og ikke ha det? Mulig jeg spør litt dumt her men...:rolleyes:
 
Kynnere er når magen blir hard og trekker seg sammen... dette kjennes på hele magen.
De fleste har vel kynnere, men ikke alle legger merke til de så godt
 
Er førstegangs og har tenkt mye på det samme. Tok litt tid før jeg sjønte at det faktisk var kynnere. Jeg synes følelsen er vanskelig å beskrive. Men blir hard i magen og en sånn strammende følelse oppover mot hals. Blir også veldi varm til tider. Mensensmerte følelsen kommer ikke ofte. Men når den er der, så kommer det etter kynnere.
Har også forresten lest at alle har kynnere. Er bare ikke alltid man kjenner de like godt.
 
Med nr 1 kjente jeg ikke kynnere i det hele tatt. Litt med nr 2 helt på slutten og med nr 3 nå har det tatt helt av. Når jeg får kynnere kjennes det først ut som mageknip som brer seg over hele magen og magen blir helt hard. Varrierer hvor lenge det varer, alt fra noen sekunder til opp mot et halvt minutt. Hos meg kommer det ofte flere etter hverandre og er mest plaget av det på kvelden. Har murringer/menssmerter også, men det er en helt annen smerte
 
Back
Topp