Kynnere

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Fler som har fått det? Jeg er ganske sikker på at jeg får det av og til, spesielt hvis jeg har gjort mye. Det går liksom over hele magen som en meget svak rie, og så blir det litt stramt. Siden livmoren bare er knøtt enda så tenkte jeg først at det ikke kunne være det, men det ligner liksom ikke på noe annet.

Fler som har fått det? Jeg er ganske sikker på at jeg får det av og til, spesielt hvis jeg har gjort mye. Det går liksom over hele magen som en meget svak rie, og så blir det litt stramt. Siden livmoren bare er knøtt enda så tenkte jeg først at det ikke kunne være det, men det ligner liksom ikke på noe annet.

Mulig det er noe av det jeg kjenner på også.

Jeg lurte litt på det forrige helg faktisk, men ikke vært noe etterpå. Naboen min er gravid og hatt kynnere fra uke 6, så det er vel mulig :eek:

Hørt om flere som har fått det tidlig. Jeg hadde nesten ingenting sist. Men når jeg endelig fikk det kom det så masse at det utviklet seg til rier og prematur fødsel. Så ikke så glad i kynnere. Men jordmor ga beskjed om at det var vanlig å få mye mer kynnere med nr 2. Så jeg må vel venne meg til det og ikke bli stressa av det....ikke merket noe til det enda da

Jeg lurte litt på det forrige helg faktisk, men ikke vært noe etterpå. Naboen min er gravid og hatt kynnere fra uke 6, så det er vel mulig :eek:
Ja har lest om andre som har hatt det fra tidlig. Alle har det jo, men ikke alle merker det så tidlig. Hadde lite av det sist, så dette er uvant :P

Hørt om flere som har fått det tidlig. Jeg hadde nesten ingenting sist. Men når jeg endelig fikk det kom det så masse at det utviklet seg til rier og prematur fødsel. Så ikke så glad i kynnere. Men jordmor ga beskjed om at det var vanlig å få mye mer kynnere med nr 2. Så jeg må vel venne meg til det og ikke bli stressa av det....ikke merket noe til det enda da
Skjønner at du ikke er så glad i det da ja! Håper du slipper unna det nå :) jeg skjønte ikke at jeg hadde kynnere forrige gang før nærmere fødsel, de var aldri plagsomme. Håper det ikke blir for ille denne gangen :smiley-angelic001

Mine var heller aldri plagsomme sist.. var bare morsomt når jeg merka at det skjedde egentlig, var en rar følelse bare.

Har hatt to/tre kynnere i løpet av den siste uka. Ved høy puls/aktivitet. Syns det var tidlig ja, men er kanskje mer vanlig når man er flergangs? Dette er nr. 3, og jeg hadde nok mer kynnere med nr. 2 enn nr. 1.

Har hatt to/tre kynnere i løpet av den siste uka. Ved høy puls/aktivitet. Syns det var tidlig ja, men er kanskje mer vanlig når man er flergangs? Dette er nr. 3, og jeg hadde nok mer kynnere med nr. 2 enn nr. 1.
Ja det sies at man har flere med nr. 2 enn med nr. 1 så det er vel bare å stålsette seg :rolleyes:

Ja det sies at man har flere med nr. 2 enn med nr. 1 så det er vel bare å stålsette seg :rolleyes:

Hadde mye mer kynnere med nr.2. Og nå med nr.3 har jeg kjente det i mange uker allerede. Var veldig plagsomt etter hvert sist og i uke 37 startet nesten fødsel pga det så håper det ikke blir like ille denne gangen :arghh:

Har ikke merket noe til det enda, men er bare 10+2 da :-)

Hadde mye mer kynnere med nr.2. Og nå med nr.3 har jeg kjente det i mange uker allerede. Var veldig plagsomt etter hvert sist og i uke 37 startet nesten fødsel pga det så håper det ikke blir like ille denne gangen :arghh:
Uff nei det håper jeg du slipper unna :smiley-angelic001

Håper det er lenge til enda for din del :)

Håper også det, men jeg var ganske langt på vei første gang jeg fikk kynnere sist gang, så blir nok en stund til, men hørte om mange i sist forum som fikk kynnere tidlig så er nok ikke uvanlig å få det tidlig :-)

Jeg fikk så mye sånn nedpress når jeg var sånn 5-6 mnd på vei, ble 100% sykemeldt pga det og da gav det seg, men håper å slippe unna det denne gangen for det var skummelt og ubehagelig

Håper også det, men jeg var ganske langt på vei første gang jeg fikk kynnere sist gang, så blir nok en stund til, men hørte om mange i sist forum som fikk kynnere tidlig så er nok ikke uvanlig å få det tidlig :)

Jeg fikk så mye sånn nedpress når jeg var sånn 5-6 mnd på vei, ble 100% sykemeldt pga det og da gav det seg, men håper å slippe unna det denne gangen for det var skummelt og ubehagelig
Jeg var 7mnd på vei sist gang før jeg merket det :facepalm: bare 3 nå haha :rolleyes:

Hadde ikke kynnere med førstemann, veldig spent på om jeg opplever det denne gangen. Er betraktelig mer aktivt i dette svangerskapet, så det kan jo godt hende kroppen sier i fra etterhvert

Back
Topp