Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også, men de er faktisk ganske vonde, men de gir seg så fort jeg skifter stilling. Jeg vet de ikke skal gjøre så vondt, for jeg har hatt både kynnere og rier i forrige svangerskap, selvom det endte med ks.. Men tenker at så lenge de gir seg og er kun stillingsbetinget så er det ikke noe å bry seg omIkke så mye nå men kommer i perioder. Kan sitte i sofaen og plutselig få en hel haug.
Ja hadde kynnere selv fra uke 15 sist. Og de var ikke vonde. Kan ha ganske vonde den e gangen selv men de gir seg jo alltid. Og som du sier gjerne når jeg skifter stillingHer også, men de er faktisk ganske vonde, men de gir seg så fort jeg skifter stilling. Jeg vet de ikke skal gjøre så vondt, for jeg har hatt både kynnere og rier i forrige svangerskap, selvom det endte med ks.. Men tenker at så lenge de gir seg og er kun stillingsbetinget så er det ikke noe å bry seg om![]()
Kynnere er at magen strammer seg veldig som en hard ball. Kan være vonde/ubehagelig, men ofte er de ikke det.Hva kjennes kynnere ut som? Jeg har murringer innimellom, men thats it.
Kynnere er at magen strammer seg veldig som en hard ball. Kan være vonde/ubehagelig, men ofte er de ikke det.