Kynnere

Noora27

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
Hei!
Hvordan er deres kynnere? Jeg har vært veldig plaget siste 5 dagene, småvonde og de er ganske hyppige før det stopper opp igjen.. får som oftest når jeg sitter.

Jeg har også hyppige kynnere og har samtidig litt mensaktige smerter/murringer.

Mine kynnere var sterkere tidlig i svangerskapet enn det de er nå. Akkurat som om de har blitt svakere og mindre intense. Aner ikke hvorfor! Skulle jo vært motsatt.

Har også vært mer plaget den siste uka. Særlig om natta og hvis jeg er i aktivitet/går tur e.l. Synes de er blitt mer ubehaglige, og særlig ned mot trusekanten gjør det rett og slett vondt. Var en jordmor som sa til meg at når kynnerne dukket opp, så skulle jeg hvertfall ikke ta på magen, det kunne visstnok trigge de enda mer

32+4 idag og har vært veldig plaget de siste dagene: kommer hyppigere, kan vare lenge og flere av dem er ubehagelige

Hyppige kynnere og murringer. Livmoren arbeider godt nå.

Er 34+4 og syns også det har tatt seg opp med kynnere den siste tiden... har også menssmerter til tider, men maks 1-2 ganger om dagen, ellers hadde jeg begynt å lure litt [emoji28]

Ikke så mye nå men kommer i perioder. Kan sitte i sofaen og plutselig få en hel haug.

Ikke så mye nå men kommer i perioder. Kan sitte i sofaen og plutselig få en hel haug.
Her også, men de er faktisk ganske vonde, men de gir seg så fort jeg skifter stilling. Jeg vet de ikke skal gjøre så vondt, for jeg har hatt både kynnere og rier i forrige svangerskap, selvom det endte med ks.. Men tenker at så lenge de gir seg og er kun stillingsbetinget så er det ikke noe å bry seg om ☺️

Hva kjennes kynnere ut som? Jeg har murringer innimellom, men thats it.

Her også, men de er faktisk ganske vonde, men de gir seg så fort jeg skifter stilling. Jeg vet de ikke skal gjøre så vondt, for jeg har hatt både kynnere og rier i forrige svangerskap, selvom det endte med ks.. Men tenker at så lenge de gir seg og er kun stillingsbetinget så er det ikke noe å bry seg om ☺️
Ja hadde kynnere selv fra uke 15 sist. Og de var ikke vonde. Kan ha ganske vonde den e gangen selv men de gir seg jo alltid. Og som du sier gjerne når jeg skifter stilling:) så er vel normalt det og

Har de sikkert, men kjenner de ikke [emoji23]

Jeg aner fortsatt ikke hva en kynner er. Har ikke merket noe til noe slikt foreløpig selv om det er 34+2 nå. Rart.

Har de hele tiden jeg, har hatt det kjempe lenge. Noen vonde og noen der magen strammer uten at det er vondt. Syns magen føles konstant stram her.

Back
Topp