Kynnere?

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Innimellom når jeg er sliten blir magen ganske hard, og jeg får litt vondt nederst i magen og i ryggen [emoji85]
Skal ringe legen på mandag og bestille meg en time for å sjekke om jeg har urinveisinfeksjon enda, og be om medisin dersom det er tilfellet.

Kan det være kynnere jeg har? Skjer kun mens jeg står mye, som feks når jeg lager middag.

Kan være det ja, men jeg er ikke helt sikker på den vondt i ryggen delen.
Er det din første graviditet?
Jeg har begynt få kynnere på slutten av dagen. Dette er min andre graviditet og man skal tydeligvis få kynnere fortere enn første gangen.

Sikkert lurt å ringe leger dersom du er usikker [emoji4]

Jeg har bare kynnere når jeg ligger, vanligvis om morgen og kvelden når jeg ligger i sengen [emoji4]

Kan være det ja, men jeg er ikke helt sikker på den vondt i ryggen delen.
Er det din første graviditet?
Jeg har begynt få kynnere på slutten av dagen. Dette er min andre graviditet og man skal tydeligvis få kynnere fortere enn første gangen.

Sikkert lurt å ringe leger dersom du er usikker [emoji4]
Er førstegangs, ja [emoji4]
Ryggen er gjerne bare kroppen min som er seg selv litt oppi alt dette [emoji12] men kjenner det ekstra godt når magen strammer litt til.
Får høre med legen på oul på mandag gjerne, og bestille time til fastlegen.
Takk for svar [emoji4]

Hvordan kjenner du det da? [emoji4]
Kjenner at magen er hardere om morgenen, men trodde det var pga full blære [emoji12]

(Sniker)

Man får gjerne flere kynnere med full blære. ;)
Det høres absolutt ut som kynnere du har ja, og de kommer helst når man er i aktivitet, og det trenger ikke være mer enn å stå rett opp og ned. ;)

Kjenner at magen plutselig trekker seg sammen men står utover og blir kjempe hard. Blir slik i 10-15 sek så blir magen myk igjen [emoji4]
Men jeg er andregang (egentlig tredjegangs) så jeg kjenner det mer denne gangen enn sist svangerskap [emoji4]

(Sniker)

Man får gjerne flere kynnere med full blære. ;)
Det høres absolutt ut som kynnere du har ja, og de kommer helst når man er i aktivitet, og det trenger ikke være mer enn å stå rett opp og ned. ;)

Åååh [emoji85] håper de holder seg som dette lenge da, og får vel begynne å høre godt etter på kroppen [emoji4] takk for svar [emoji4]

Kjenner at magen plutselig trekker seg sammen men står utover og blir kjempe hard. Blir slik i 10-15 sek så blir magen myk igjen [emoji4]
Men jeg er andregang (egentlig tredjegangs) så jeg kjenner det mer denne gangen enn sist svangerskap [emoji4]

Såpass ja! Er så rart hvordan kroppen jobber [emoji12]
Takk for svar [emoji4]

Back
Topp