Kynnere

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Hei! Har de siste to dagene merket at jeg allerede har fått kynnere :o er uke 14+3 i dag, og synes det er vel tidlig.. Er det flere som har opplevd å få det så tidlig?
Jeg var sykmeldt pga kynnere i mitt første svangerskap for åtte år siden, men husker ikke at det startet så tidlig den gangen. Har ikke vondt, men kjenner godt at det strammer seg til flere ganger i løpet av en time.

13+2

Hei [emoji5]
Jeg sliter selv utrolig mye med kynnere.. Synes selv at det er tidlig, men på meg startet det alerede i starten av uke 12 [emoji33]

Det var tidlig ja :o har tenkt over det mer i dag enn de foregående dagene, og kjenner at det er ubehagelig. Spesielt når jeg kjører bil, kjennes ut som det er beltet som strammer, men det er det jo ikke det blir vel bedre når livmora kommer lengre opp enn like over buksekanten.

Litt usikker på hva jeg har, for har faktisk ikke hatt kynnere som jeg vet om i de to andre svangerskapene mine. Men den siste uken har jeg merket et ubehag/vondt nede i magen der livmoren er, kjennes egentlig ut som etterrier. Og det kommer på ettermiddag/kvelden innimellom. Gir seg hvis jeg setter meg ned og hviler litt, så derfor jeg lurer på om det kanskje kan være kynnere. Også blir jeg kvalm hvis det er vondt for lenge om gangen. Får håpe det gir seg snart ihvertfall [emoji4]

Jeg har også kynnere, de begynte i uke 12 her. Det samme skjedde forrige svangerskap. Da var jeg mildt plaget hele 2 og 3 trimester.

Det var tidlig, men vil tro det meste er innenfor normalen. Sist fikk jeg ikke kynnere før helt på slutten.

Back
Topp