Jeg kjenner også til den!Forrige svangerskap kjente jeg nesten ikke kynnere. Bare noen få på slutten. Mens denne gangen (2.gangs) kom det tidligere og er mye oftere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner også til den!Forrige svangerskap kjente jeg nesten ikke kynnere. Bare noen få på slutten. Mens denne gangen (2.gangs) kom det tidligere og er mye oftere.
Jeg for min del kjenner først at jeg får en strammende og ubehagelig følelse I magen. Nå jeg da kjenner på den så er mesteparten hard, men også opplevd at den nesten kun strammet seg nederst og var ikke så hard øverstDere som merker at dere har kynnere, blir hele magen hard eller kan det være deler av den også? Jeg lurer på om jeg kanskje har det uten å merke det. Noen ganger er hele magen hard og det klarer jo ikke babyen å "gjøre" mens andre ganger er det bare på den éne siden. Jeg trodde det var hodet/rumpa men leste at det også kan være kynner?
Varierer litt om det er hele livmora som blir hard, eller om det e mer på et område (blir alltid «verst» der babyen ligger for meg). Magen blir i alle fall veldig skeiv mens det står på, og det står ut der babyen liggerDere som merker at dere har kynnere, blir hele magen hard eller kan det være deler av den også? Jeg lurer på om jeg kanskje har det uten å merke det. Noen ganger er hele magen hard og det klarer jo ikke babyen å "gjøre" mens andre ganger er det bare på den éne siden. Jeg trodde det var hodet/rumpa men leste at det også kan være kynner?