Kynnere

Smurfy

Blir kjent med forumet
jeg er 18+2 uker på vei og har kjent kynnere ganske lenge nå. Spesielt når jeg er på jobb. Noen ganger har det strammet til i sammenhengende 1 time. Har aldri vært vondt, men veldig ubehagelig. Men nå har det også begynt å kjennes i korsryggen. Er det noen andre som også har mye kynnere? :anyone Veldig usikker på om jeg bør gå til legen, eller hvis det er helt normalt.
 
Har også mye kynnere. Uke 21+4. Begynt å ta magnesium. Det skal hjelpe. Hjalp en del forrige gang. Kynnere skal ikke være vonde. Ville tatt det opp med lege neste gang du er til kontroll. Mine pleier aldri å vare mer enn noen minutter. Må være veldig slitsom å ha det opp mot en time!
 
jeg er 18+2 uker på vei og har kjent kynnere ganske lenge nå. Spesielt når jeg er på jobb. Noen ganger har det strammet til i sammenhengende 1 time. Har aldri vært vondt, men veldig ubehagelig. Men nå har det også begynt å kjennes i korsryggen. Er det noen andre som også har mye kynnere? :anyone Veldig usikker på om jeg bør gå til legen, eller hvis det er helt normalt.

Er det lenge til neste kontroll da? Jeg fikk beskjed om at jeg må ta kontakt med føden umiddelbart om jeg har kynnere med nedpressfølelse eller at de er vonde. Jeg hadde en episode hvor kynnerne varte i ca 1,5 time. De var vonde og jeg kjente nedpress, det ble tatt veldig alvorlig. Jeg har hatt kynnere i ettertid som jeg synes har vært ubehagelig eller plagsom, og har ikke tatt kontakt med helsepersonell da. Jeg hadde tatt det opp på neste svangerskapskontroll, men dersom de begynner å gjøre vondt eller at du kjenner nedpress hadde jeg tatt kontakt med fastlege/legevakt med en gang.
 
Jeg slet med ubehagelige kynnere sist svangerskap, og begynner å få det nå også. Sist endte jeg på svangerskapspenger pga det siden det -kan- utvikle seg til premature rier, og sånn utviklingen er nå kan jeg se for meg det samme skjer denne gangen.
Jeg får kynnere som kan sitte lenge, og får de bare jeg reiser meg fra sofaen [emoji17] Hvis jeg var deg ville jeg hørt med jordmor og evt tatt en sjekk på livmorhalsen for å se om den blir påvirket. Som regel går det helt fint, men er bedre å være føre var [emoji4]
 
jeg har hadd kynnere en stund nå. Er i uke 21.
jeg var på kontroll hos jordmor nå før helgen. det viser seg at jeg har urinveisinfeksjon. noe jeg ikke har merket selv. når man er gravid så trenger man ikke kjenne at man har urinveisinfeksjon. men hos meg er nok grunnen til kynnerne urinveisinfeksjonen, fordi man skal ikke ha mye kynnere så tidilig i svangerskapet. Litt kynnere av og til er normalt men man skal ikke ha mye av de.
 
Jeg har mange kynnere, er 20+2 nå, mine kynnere er ikke vonde. Tok det opp med legen og hun sa at det ikke var farlig å ha kynnere. Noen bare har flere og merker dem mer enn andre.
 
Back
Topp