Hei! Er det normalt å føle at det blir vanskelig å puste under kynnere? Magen blir hard og jeg føler at det blir et stort press over brystet. Varer ikke lenge da, kanskje 30 sek
Noen andre som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det sånn. Var på sjekk i dag og allt er fint.Hei! Er det normalt å føle at det blir vanskelig å puste under kynnere? Magen blir hard og jeg føler at det blir et stort press over brystet. Varer ikke lenge da, kanskje 30 sekNoen andre som har det sånn?
Hvor langt er du på vei?
Jeg er 29+3 i dag. Har hatt mye kynnere som sitter som ett bånd øverst og går ned i ryggen. I det siste så kjenner jeg det i hele front parti og har mye nedpress så det kjennes ut som ho nesten kommer ut.
Fikk haste time i dag da jeg ikke har kjent no særlig til henne verken i går eller i dag itilegg til disse takene.
Men allt var fint <3 livmorhalsen var på 4,5 så den var lang å fin og jenta hadde det bra.
Men med din historie så ville jeg nok ringt??
Jeg ville kontaktet føden og snakket med jordmor.
Er selv 30 uker idag og har hatt kynnere og Nedpress siden ca uke 19. Den siste uken nå har jeg hatt noen kraftige menssmerter og ringt føden 2 ganger. Fått beskjed om å komme inn begge gangene for kontroll. Nå sist hadde livmorhals gått fra 3.8 cm til 3.2 på under 2 uker, og fikk beskjed om å kontakte de igjen om det ikke ga seg.
Bedre p ringe en gang for mye enn ikke
Er sånn det kjennes ut ja. Som om ho bare detter ut også må jeg på do heeeeele tiden haha. Jeg følte meg også dum men fikk beskjed om at jeg bare måtte ringe og hun tok meg gjerne inn 1000 ganger i svangerskapet sa hun <3 hurpa som satt i skranken var f*** ikke god men legen var sååå hyggeligSå bra at alt var fint! <3
Men jeg føler liksom ikke at jeg trenger å ringe føden, føler meg så dum hvis det ikke er noe å bry seg omjeg har jo kjent på dette i flere dager og lillegutt er aktiv. Kynnerne er verken hyppige eller regelmessige og ikke vonde. Men det er så ubehagelig akkurat når det står på når det blir tungt å puste. Jeg skal til jordmor på fredag på ny sjekk pga blodtrykket så skal høre med henne da tror jeg.. skal kjenne litt på det i løpet av dagen her
vet ikke helt hvordan nedpress skal kjennes ut men noen ganger når jeg reiser meg så kjennes det ut som han detter ut! Eller når jeg sitter på do
![]()
Er sånn det kjennes ut ja. Som om ho bare detter ut også må jeg på do heeeeele tiden haha. Jeg følte meg også dum men fikk beskjed om at jeg bare måtte ringe og hun tok meg gjerne inn 1000 ganger i svangerskapet sa hun <3 hurpa som satt i skranken var f*** ikke god men legen var sååå hyggelig![]()