Kynnere

Mamma_90

Flørter med forumet
Hvordan oppleves kynnerene deres nå mot slutten? Syns dem er veldig ubehagelige og kjennes nesten ut som barnet skal komme hver gang. Nesten som jeg må knipe igjen for at den skal bli inne [emoji12] føler et slags press i underlivet og bak. Kjenner også at det blir vondt i korsryggen.

Akkurat som jeg skulle beskrevet d selv!!! Jeg sliter med å fokusere på mye særlig annet når de kommer! Kjørte bil før i dag, d var bare å stoppe! Magen er i tillegg helt sjukt hard! Dersom jeg ligger på siden, så står magen rett ut og frem!

Noen kynnere kjennes ut som rier, med press nederst i magen/ryggen. Mens noen kynnere tar "bare" pusten fra meg. Er vel de som kjennes ut som rier som er modningsrier da kanskje?!

Mulig det, kan ikke huske at det har vært så ille med de to andre. Nå tror jeg fødselen skal starte hver dag og får en følelse av at vannet kommer til å gå dersom jeg ikke kniper igjen hele underlivet når jeg går. Må stoppe opp dersom det kommer en kynner fordi det blir så ubehagelig, på grensen til vondt [emoji13] gruer meg mer og mer til fødsel for hver dag med disse kynnerene [emoji85] har dere fått beskjed om at hodet ligger langt nede i bekkenet? Var på ultralyd for noen dager siden fordi jm var usikker på leiet, men viste seg at den ligger såpass langt nede at det mest sannsynlig er halsen hun har kjent?? [emoji44] redd den kommer til å bare falle ut når der begynner å åpne seg [emoji85][emoji23]

Kynnerene er vel litt sterkere nå, ikke vondt, men kjennes litt ut som hjertet banker litt fortere når de kommer, og hender oftere at jeg må stoppe opp pga det blir så ubehagelig og jeg får nedpress sammtidig

Har hatt en runde med det jeg tipper var maserier, da gjorde det vondt, og satt i korsryggen også, måtte ha varmeflaske for å lindre.

Har noen som er som vanlig, bare at de klemmer lufta litt mer ut av meg.
Mens andre ganger får jeg slike som du sier, med tak i ryggen og voldsomt nedpress. De kommer gjerne rimelig jevnt i en times tid og gjør tidvis vondt.
Har et par ganger faktisk måtte sjekke om jeg har følt noe hode på vei ut, for jeg får så vindt i underlivet under nedpresset [emoji23][emoji23]
38+0 nå, og prøver å tenke at det er litt tid igjen enda, selv om jeg føler meg sprekkferdig, tung og fullstendig ute av form :-P

Jeg har ikke hatt en eneste kynne i hele svangerskapet, hvordan vet jeg da om det er fødsel som starter eller min første kynne jeg kjenner nå som som det nærmer seg?

Jeg har ikke hatt en eneste kynne i hele svangerskapet, hvordan vet jeg da om det er fødsel som starter eller min første kynne jeg kjenner nå som som det nærmer seg?

Du merker det ;) Når det er rier som kommer og det er noe på gang så vil de komme ganske regelmessig og etterhvert også tilta i styrke! :)

Med førstemann hadde jeg knapt kynnere og ikke en eneste masrie, med nummer to hadde jeg heller ikke så mye kynnere og kun regelmessige masrier hele dagen før han ble født, mens nå med nummer tre har jeg nesten hatt konstante kynnere siden uke 30 og også mye masrier siste par ukene... I dag murrer, strammer og trykker det konstant og jeg skulle så gjerne ønske vi hadde hatt et badekar akkurat i dag kjenner jeg :p Når det i tillegg er 16 dager igjen til termin er det bare slitsomt og irriterende også, for jeg har ingen tro på at det skjer noe før termin!

Back
Topp