Kynnere

Nusselig

Flørter med forumet
Er det andre som er plaget med kynnere så fort ein beveger seg? I dag har eg vert skikkelig plaga med kynnere.. berre eg reiser meg fra sofaen dtrammer magen seg og det er ubehagelig å gå.. Har endt med at eg må sitte i ro meir eller mindre heile dagen :(

Har kynnere uansett om jeg beveger meg eller er i ro om dagen, så her forbereder kroppen seg:)

Ja, kjennes ut som om kroppen forbereder seg noko fælt :p Det kjedelige er at eg har svangerdia og blodsukkeret stiger så fælt når eg ikkje får bevegd meg noko særlig :( Føle at eg ikkje kan ete noko :p

Samme her, bare å komme seg fra sittende til stående gir kynnere, stort sett er de ikke ubehagelige

Jeg er sengeliggende og helt i ro, men har likevel konstante kynnere. Lå med CTG i litt over en time i går. De kom helt jevnt med 8-9 min mellomrom med en styrke på 50-80. Tenker med skrekk på at det skal fortsette sånn i flere uker til.

Jada, høres kjent ut det der
Har kynnere så fort jeg reiser meg, går tur, vært på toalettet, stresser litt... Har ikke ubehagelige kynnere da :)

Syns ikke jeg har så mye, men det har definitivt økt på etter at jeg ble skrevet ut fra sykehuset. Gjør vel mer vel :P Igår kveld kom dem og da jeg var i ro, men kommer som regel mens jeg driver med noe (henger opp tøy, bretter tøy, lager mat og andre enkle oppgaver).

Ser det er mange som sliter med det ja.. Vart berre så uvant, og eg er førstegangs.. så usikker på mykje her :p Skal på kontroll i måra, så då får eg sjekka at alt er i orden. Er greit å vite om ting er uvanlig eller ikkje :p

Har mye kynnere og nedpress får kynnere av ingenting kan sitte i ro eller gjøre noe får det mye løpet av dagen

Er heldigvis ikke kjempe plaget med kynnere, men jeg har dem. Merker at jeg har dem når jeg er på jobb og når jeg dusjer, men de er ikke plagsomme ennå.

Har oftere kynnere nå, spesielt hvis jeg går eller gjør mye. Savner å være i skikkelig aktivitet...

Jepp, har hatt de siden jeg bikket 6 mnd. Så og si konstant, men de blir vonde om jeg styrer veldig eller fortsetter med det jeg gjør og prøver å "jobbe" meg gjennom de.
Jeg får ikke lov til å jobbe av jordmor pga de :/

Back
Topp