kynnere

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Flere her som plages med kynnere?

Har de siste dagene hatt en del kynnere. Ikke smertefulle, men magen blir steinhard.
Hadde det med første også, husker bare ikke hvilken uke det startet da.

Ja, har kynnere flere ganger om dagen nå! Begynte tidlig, uke 12-13 tror jeg. Ikke vondt, merker bare at magen blir veeeldig stram og hard, som du sier :) Hadde det også med førstemann, men det begynte ikke så tidlig som denne ganga! jm sa det var vanlig, at man fikk det tidligere hvis man hadde vært gravid før :)

Nesten hver dag nå, ila de siste 2-3 ukene. Er 19+0 idag.
Kan ikke huske hvordan det var med første mann da, men så tidlig som dette var det ikke :-P

Hatt det hver dag siden rundt uke 12. Først kynnere så noen kraftige ligamentsmerter ca 5 min etterpå :)

Må bare spørre! Min livmor er nå opp til navlen, hvis jeg har kynnere, skal da hele magen stramme seg? Eller bare nedre del? Jeg får til tider litt ubehag også er nedre del av magen hard, men ikke resten. Førstegangs :P

Må bare spørre! Min livmor er nå opp til navlen, hvis jeg har kynnere, skal da hele magen stramme seg? Eller bare nedre del? Jeg får til tider litt ubehag også er nedre del av magen hard, men ikke resten. Førstegangs :P

Kun nedre del som strammer seg med meg også.. blir litt fastere oppe, men er veldig liten forskjell. er 19+6 ;)

Ja, har kynnere flere ganger om dagen nå! Begynte tidlig, uke 12-13 tror jeg. Ikke vondt, merker bare at magen blir veeeldig stram og hard, som du sier :) Hadde det også med førstemann, men det begynte ikke så tidlig som denne ganga! jm sa det var vanlig, at man fikk det tidligere hvis man hadde vært gravid før :)
Godt å høre at det er vanlig

Kun nedre del som strammer seg med meg også.. blir litt fastere oppe, men er veldig liten forskjell. er 19+6 ;)

Åkei, da er jeg ganske sikker på at jeg også har hatt kynnere.. Kom til å tenke på det i helgen at det muligens kunne være det:) jeg er 18+4 idag. Så er sikkert ikke uvanlig at jeg har hatt det :) takk for svar <3

Har en del kynnere og har hatt det siden uke 12. Hadde veldig mye kynnere mot slutten sist. Virker ikke som det blir noe mindre denne gangen..

Har hatt kynnere siden tidlig denne gangen, husker ikke når det startet med førstemann. Men får det så fort jeg anstrenger meg, eller om bekkenet gjør veldig vondt! Har det flere ganger hver dag :)

Jeg har hatt kynnere siden uke 15, og jeg har det stort sett hver dag. Med førstemann så kom de først rundt uke 25/26.

Jeg har hatt kynnere de siste to ukene. Foreløpig er det bare morsomt å kjenne magen bli steinhard :) Får det hver gang jeg legger meg ned på ryggen.

Har også en del kynnere. Har hatt det siden uke 12. Noen dager er det mye, mens andre dager kjenner jeg nesten ikke noe :)

Jeg hadde veldig mye kynnere denne gangen, viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon. Fikk antibiotika og har nå kanskje 1/3 av kynnerene som jeg hadde.

Verste er at de så ingenting på urinen før de sendte det til dyrkning. Så skal levere urinprøver med jevne mellomrom til dyrkning.

Jeg får mye kynnere så lenge jeg er i bevegelse. Gir seg med en gang jeg sitter meg ned eller er i ro. Veldig ubehagelig for jeg blir så kortpustet når jeg får de. Noen andre som blir det?

Har begynt å få ganske mange i løpet av en dag. I alle mulige situasjoner. Blir spennende å se hvordan det blir å begynne på jobb igjen.

Jeg får mye kynnere så lenge jeg er i bevegelse. Gir seg med en gang jeg sitter meg ned eller er i ro. Veldig ubehagelig for jeg blir så kortpustet når jeg får de. Noen andre som blir det?
Jeg blir også kortpustet av dem. Ikke smerter. Men får dem også ved hvile. Gyn sa at det regnes å ha sammenheng med vekst i livmoren og ikke nødvendigvis forberedelse til fødsel.

Back
Topp