Kynnere

Dropset

Betatt av forumet
det HAGLER kynnere idag! Blir helt matt jeg:p flere som har det slik? Er 25+2 idag og tredjegangs gravid:)

Last edited:
28+4, 3 gangs!
15-20 kynnere i døgnet.. heilt vilt til tider! Jordmor bad meg ta det som eit teikn. Kroppen seier ifra at vi må slappe av! :-)

Er lei av kynnere.

Kynnere når jeg våkner, kynnere når jeg går, står, kjører bil, går i trappa osv osv osv...

Får stort sett kynnere bare i forbindelse med sex foreløpig. :p

Har daglige kynner.. noen vondere enn andre, da stresser jeg ned :) men de kommer ca 1 gang i timen.. noen ganger oftere og noen ganger mindre..

Tror det må være kynnere jeg kjenner, selv om jeg ikke kjenner igjen beskrivelsen av at de går nedover hele magen. Føles som om nederste del av magen strammer seg i noen få sekunder, av og til opp mot ti. Ikke vondt, bare litt rart. I går var det mye etter at jeg hadde vært ute og gått tur, men det kommer ofte i det jeg reiser meg opp og begynner å bevege meg.

Jeg er 25+5 i dag og førstegangs, har kjent det en ukes tid eller to.

26+0 og førstegangs. Jeg har kynnere daglig og startet med det ganske tidlig egentlig! Noen ganger er det kjempe vondt, men som oftest er det bare ubehagelig.. Roer seg ned når jeg får slappet helt av :)

Tror det må være kynnere jeg kjenner, selv om jeg ikke kjenner igjen beskrivelsen av at de går nedover hele magen. Føles som om nederste del av magen strammer seg i noen få sekunder, av og til opp mot ti. Ikke vondt, bare litt rart. I går var det mye etter at jeg hadde vært ute og gått tur, men det kommer ofte i det jeg reiser meg opp og begynner å bevege meg.

Jeg er 25+5 i dag og førstegangs, har kjent det en ukes tid eller to.

Sånn kjenner jeg det også.. jeg vet heller ikke om det er kynnere, men tror det :) er også førstegangs :)

Tror faktisk ikke jeg har hatt det enda, hvertfall ikke sånn andre beskriver kynnere :p

Har også masse av det! Tror nok jeg også har 15-20 i døgnet. Magen blir steinhard, varer i kanskje 30 sek. De har blitt vonde noen ganger, det syns jeg er litt ekkelt :S

Er førstegangs og 28+4 :)

Hatt det et par ganger bare andregangs

Har kynnere veldig ofte løpet av en dag, veldig plagsomt

Har hatt kynnere hver dag siden ca. uke 12, noen dager verre enn andre. Var plaget med sterke, relativt vonde og hyppige kynnere i første svangerskap også (ble lagt inn med premature rier og forkortet livmorhals i uke 27), så er "vant" med at det er sånn når jeg er gravid. Går fint så lenge jeg slipper å føde prematurt :)

Hihi 15-20 i døgnet :p da vinner jeg "kynnerkonkurransen" hadde 20 i timen forrige uke på det verste (det var i liggende posisjon) xD ble sjekket og livmorshalsen er lang, ingen uvi el. Så mao ikke noe å gjøre med de, mine slutter heller ikke når jeg slapper av. Er førstegangs så synes det var litt spesielt å ha det så mye uten at noe var galt. De er slitsomme, hang in therr alle sammen! Vi får en muskuløs livmor da xp

Jeg er førstegangs og kan telle antall kynnere på en hånd. Det kommer kanskje lengre ut i svangerskapet :)

Back
Topp