Kynnere?

englemamma18

Elsker forumet
Noen som har merket kynnere enda? Jeg er bare 14+5, tror jeg har kynnere, men vet ikke helt hvordan det føles. Sist svangerskap gikk jeg til uke 18, og kjente ingen ting på den tiden jeg gikk gravid.

Njææ... Har mensmurringer i perioden, men tror bare det kommer av at livmoren vokser. Kan få litt krampeaktig følelse etter orgasme da, så er vel det nærmeste. :)

Her virker det som at det strammer seg. I det ene øyeblikket er magen myk og jeg kan klemme ned, i neste øyeblikk er det steinhardt og vanskelig å klemme ned noe særlig :P Dårlig forklart, men veit liksom ikke helt om det er kynnere eller ikke..

Har også tilfeller der hvor magen strammer seg, men om dette er kynnere eller ikke vet jeg ikke. Ut fra beskrivelsene av kynnere så virker det som om det starter øverst og går nedover - kan ikke si jeg har opplevd akkurat det. Ikke godt å vite, er første gang jeg går gravid, så aner jo ikke hvordan noe av dette skal føles :P

Har hatt masse kynnere siden uke 14, er 17 nå. Hele magen strammes å jeg ser livmoren kjempe godt, det er veldig ubehagelig :| er andre gangs.

Får kynnere når jeg er sliten eller stresset. Kjennes ut som magen er helt i spenn. Veldig ubehagelig og hovedgrunnen til at jeg er gradert sykemldt.

Her virker det som at det strammer seg. I det ene øyeblikket er magen myk og jeg kan klemme ned, i neste øyeblikk er det steinhardt og vanskelig å klemme ned noe særlig :p Dårlig forklart, men veit liksom ikke helt om det er kynnere eller ikke..
Samme her og vet ikke hva det er hehe

Har enda ikke hatt noen kynnere. Er i uke 16 nå. Med førstemann hadde jeg ingen kynnere jeg kunne merke. Med nr 2 hadde jeg kynnere fra uke 15. Spent på hvor mye det blir denne gangen

Hatt kynnere siden uke 13/14. Hele magen strammer seg og det er ganske ubehagelig. Hadde de tikke før etter uke 24 med førstemann, så ble overrasket over at det begynte så tidlig denne gangen.

Kom i uke 16 på søndag og i går kom det som lyn fra klar himmel. Er annengangs, og hadde det ikke sånn med førstemann. Men det var ubehagelig og magen ble helt stram. Greide nesten ikke å gå hjem fra barnehagen med minsten. Ringt til føden i dag, og fikk beskjed om at det mest sannsynlig er kroppens måte å si at jeg bør ta det litt mer med ro. Er tvillinger og føler også at magen har vokst mye i det siste. Hadde håpet å holde ut på jobb til uke 20, men det ser ikke sånn ut. Det viktigste er uansett at man har det bra så..

Back
Topp