Kynnere

Kjenner at magen strammer seg, og er hard som betong en liten stund før den blir mykere igjen. Ikke vondt eller ubehagelig :-)

Trodde lenge det var ungen som presset mot utsiden :p magen blir hard, og i blant kjenner jeg sug nesten som på tivoli.

Magen blir hard, og så føles den nummen, slik som føttene rett før de sovner av om man sitter feil:p småkiler og småstikker samtidig :p noen ganger er de faktisk litt vonde, men så tåler ikke jeg smerter heller :p

Kjenner at magen strammer seg, og er hard som betong en liten stund før den blir mykere igjen. Ikke vondt eller ubehagelig :-)

Samme her :)

Kjenner det bare hvis jeg tar på magen mens det foregår. Og da kjennes magen (innsiden..) ut som en knallrund kanonkule. Men kan ikke fysisk kjenne at noe skjer annet enn det :)

Magen kjennes stram og hard, nesten som at den skal sprenges. Ikke vondt, men syns det er ubehagelig.

Hvordan kjenner man forskjell på kynnere og rier eller maserier? Er det vanlig å føle seg svimmel og tungpustet under kynnere?

Hvordan kjenner man forskjell på kynnere og rier eller maserier? Er det vanlig å føle seg svimmel og tungpustet under kynnere?
Kynnere skal ikke være regelmessige og skal gå over hvis man skifter stilling/bytter aktivitet. Jeg blir litt tungpustet når jeg har kynnere, fordi det presser på lungene/livmoren strammer rundt musklene man bruker til å trekke pusten med :-)

Kynnere skal ikke være regelmessige og skal gå over hvis man skifter stilling/bytter aktivitet. Jeg blir litt tungpustet når jeg har kynnere, fordi det presser på lungene/livmoren strammer rundt musklene man bruker til å trekke pusten med :-)
Ok takk for svar! Jeg prøver å følge med nå for å se om det jeg har er regelmessig eller ikke.

Back
Topp