Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner at magen strammer seg, og er hard som betong en liten stund før den blir mykere igjen. Ikke vondt eller ubehagelig
Magen kjennes stram og hard, nesten som at den skal sprenges. Ikke vondt, men syns det er ubehagelig.
Kynnere skal ikke være regelmessige og skal gå over hvis man skifter stilling/bytter aktivitet. Jeg blir litt tungpustet når jeg har kynnere, fordi det presser på lungene/livmoren strammer rundt musklene man bruker til å trekke pusten medHvordan kjenner man forskjell på kynnere og rier eller maserier? Er det vanlig å føle seg svimmel og tungpustet under kynnere?
Ok takk for svar! Jeg prøver å følge med nå for å se om det jeg har er regelmessig eller ikke.Kynnere skal ikke være regelmessige og skal gå over hvis man skifter stilling/bytter aktivitet. Jeg blir litt tungpustet når jeg har kynnere, fordi det presser på lungene/livmoren strammer rundt musklene man bruker til å trekke pusten med