Kynnere

Kriba1989

Blir kjent med forumet
Jeg har så mange kynnere i løpet av en dag, er d noe som burde sjekkes opp? Har ikke telt dem, men overdriver ikke hvis jeg sier jeg har mellom 20-30 i løpet av dagen :/

Jeg har så mange kynnere i løpet av en dag, er d noe som burde sjekkes opp? Har ikke telt dem, men overdriver ikke hvis jeg sier jeg har mellom 20-30 i løpet av dagen :/
Jeg hadde utrolig mange. Du bør være obs om de kommer ved satte intervaller eller om de begynner å gjøre veldig vondt (feks muskelkrampe i korsrygg samtidig). Jeg brukte en rieapp for å måle hvor ofte de kom. Om du er i det hele tatt tvil, ville jeg ringt føden:) De hjelper mer enn gjerne❤️

Er du i jobb? Snakk med legen din om det:) Eg blei sjukemld fullt fra uke 27, blant ana pga masse kynnere som kommer etter eg har vært i mye aktivitet eller er sliten.

Jobber ikke, men merker dem mere når jeg har gjort mye eller er sliten :) Jeg trenger ikke å gjøre noe med d hvis d ikke blir vonde rier? Jeg skal til jordmor om nesten to uker og tenkte jeg skulle ta d opp me henne da, men siden jeg kjenner de ganske godt (ikke vonde) så ble jeg litt usikker på om d burde vært sjekka :P

Du kan nok sikkert ta d med ro:) Så lenge de ikke blir vondere og regelmessig går d nok veldig bra:)

Jeg har også masse kynnere, blitt verre hvert svangerskap. Så nå er jeg blitt fullt sykemeldt, er 30 uker. Jeg vet heldigvis at det bare er kynnere hos meg siden jeg har hatt det likt to siste svangerskap, men tenker at om du er usikker så ville jeg blitt sjekket. Bare for sikkerhets skyld. Og det stemmer ikke alltid at kynnerne gir seg/ikke oppstår ved hvile, jeg kan våkne om natten av skikkelige kynnere. Skader hvertfall ikke med en tlf til føden om man er usikker!

Back
Topp