Kynnere.

LilleVilleBille

Blir kjent med forumet
Er idag 24+1 og har den siste timen telt 6 kynnere. Ganske kraftige, men ikke vonde. Ekstremt ubehagelig også. Synes det har vært litt vel mye idag. Men Lille er aktiv og lager rare fasonger av magen min så er ikke bekymret :p

Flere som irriterer seg over kynnerne sine? :p

Jeg har også masse kynnere, spesielt om kvelden, men er ikke noe jeg irriterer meg over :p Det er noe ubehagelig, men jeg er vant til det nå :p

Har også masse kynnere, og superaktiv mini. Er litt plagsomt, men blir nok vant til det:)

Ja, får håpe det :) Synes bare det er veldig plagsomt å må stoppe opp uansett hva jeg gjør pga kynnerne :p

Hvordan er kynnere egentlig? Jeg er fortsatt i et mellomstadie. Tror det er lille jeg kjenner ganske ofte nå, magen strammer seg liksom, og hun romsterer rundt der inne. Varer i alt fra et til flere sekunder. Kjenner ingenting i ryggen, så tror ikke det er kynnere? Håper det er lille❤️ det skjer mest når jeg trykker på siden av magen, så tror jeg plager henne litt ;)

Hvordan er kynnere egentlig? Jeg er fortsatt i et mellomstadie. Tror det er lille jeg kjenner ganske ofte nå, magen strammer seg liksom, og hun romsterer rundt der inne. Varer i alt fra et til flere sekunder. Kjenner ingenting i ryggen, så tror ikke det er kynnere? Håper det er lille❤️ det skjer mest når jeg trykker på siden av magen, så tror jeg plager henne litt ;)

Kjennes ut som magen blir til stein! Iallefall for meg. Har det heller ikke i ryggen og kjenner ikke Lille når magen strammes :) kommer når jeg anstrenger meg, reiser meg fra toalettet, etter orgasme (da er det verst!) Og andre ting jeg gjør :) Og jeg får det ikke regelmessig, men kommer fremdeles ganske ofte :p holdte senga idag for å se om det hjalp å slappe av, og da var det litt mindre enn ellers. :)

Kjennes ut som magen blir til stein! Iallefall for meg. Har det heller ikke i ryggen og kjenner ikke Lille når magen strammes :) kommer når jeg anstrenger meg, reiser meg fra toalettet, etter orgasme (da er det verst!) Og andre ting jeg gjør :) Og jeg får det ikke regelmessig, men kommer fremdeles ganske ofte :p holdte senga idag for å se om det hjalp å slappe av, og da var det litt mindre enn ellers. :)

Trooor jeg hadde det for litt siden, men er ikke helt sikker siden det er første. Magen ble litt hard, og fikk noe som lignet milde menssmerter. Så milde at de ikke var vonde engang, jeg bare kjente en slags sammentrekning eller krampeaktig følelse. Har ikke hatt det samme på noen uker nå da.

Jeg fikk kynnere uansett hva jeg gjorde fra uke 18-21 ca.
Bare reiste meg opp fikk jeg kynnere, utrolig slitsomt. Synes det ble veldig ubehagelig! :(

Nå har de heldigvis roet seg endel, kun når jeg anstrenger meg.

I starten ble jeg veldig bekymret da jeg ikke kjente en eneste en i første svangerskap. Jordmor forsikret meg om at det er helt naturlig, men at jeg hadde noe i overkant mye kynnere. Godt det roet seg ned :)

Masse kynnere her og. kommer med en gang jeg gjør noe. Hadde det slik med lillesøster og, så tenker ikke så mye over det utenom at det hemmer meg til å gjøre alt jeg vil gjøre.

Back
Topp