Kynnere?

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Hvordan kjennes kynnere ut? Er det vondt?
Jeg fikk for noen timer siden brått kjempe vondt i livmoren liksom, akkurat som en krampe, eller at noen tok tak i livmora og dro til. Varte vel 2 min kanskje, før det slapp tak.
Kan det være kynner? Var iallfall ikke noe godt :/
 
Magen blir veldig hard. Som en Stein. Blir vanskelig å stå oppreist på en måte. Syntes det er så vanskelig å forklare :p
 
Magen blir veldig hard. Som en Stein. Blir vanskelig å stå oppreist på en måte. Syntes det er så vanskelig å forklare :p
Hm.. Kjente ikke at magen ble hard egentlig, men nå kjente jeg ikke på den heller da :p
Men det er veldig vondt?
 
Hm.. Kjente ikke at magen ble hard egentlig, men nå kjente jeg ikke på den heller da :p
Men det er veldig vondt?

Noen ganger er de vonde men andre ganger ikke :) er mest ubehagelig på en måte. Hehe :) jeg er slank så hvis jeg får kynnere så ser jeg det veldig godt hvis jeg ligger for da ser du at livmora er veldig avgrenset på en måte. Kan godt være kynner du har kjent altså. Men hvis det kommer mye mer sånn i tak ville jeg nok tatt en telefon til jordmor :)
 
Noen ganger er de vonde men andre ganger ikke :) er mest ubehagelig på en måte. Hehe :) jeg er slank så hvis jeg får kynnere så ser jeg det veldig godt hvis jeg ligger for da ser du at livmora er veldig avgrenset på en måte. Kan godt være kynner du har kjent altså. Men hvis det kommer mye mer sånn i tak ville jeg nok tatt en telefon til jordmor :)
Ja jeg har nok en del mere fett på kroppen og var akkurat når jeg kom på jobb, så kunne liksom ikke legge meg ned :p Hehe
Ja, får følge med. Skjer det flere ganger får jeg kanskje ta en tlf :)
Takk for dine erfaringer ❤️
 
Ja kynnere kan være vondt. Har noen vonde kynnere innimellom selv, men som emiliemor skriver blir magen hard, og det virker som om magen bare buler ut der baby er.
 
Æ har polstring utpå, men når æ får skikkeli kynnera (har hatt endel premature rie å) så får æ som dæm nevne her længer opp, sån tut på magen kor livmora vises vældi godt. Å æ bruke å sei at kynneran e ukomfortabel, mens rien e ond.
 
De er vel mer ubehagelig enn vondt. Av og til i grenseland for min del. Magen blir steinhard!
 
Her er ikke mine kynnere vonde vist jeg ligger og slapper av. Merker bare at magen strammer seg, og det er litt ubehagelig. Er jeg ute å går eller står, er det verre. Da er det nett som jeg får sting i siden.
 
Det er visst normalt at kynnere kan vare flere minutter:) synes det høres ut som det. Nå dette svangerskapet har jeg vondere kynnere enn i første. Opplever de oftest som at livmora suger seg innover og strammer seg og blir hard:p river litt.
 
Håper det bare er kynnere:) Fikk en liten en til i stad, men ikke i nærheten av hva det var på morran i dag.
Håper ikke jeg fortsetter å få disse, for det er virkelig ikke deilig :p
 
Hadde forresten plutselig flere virkelig ubehagelige her en kveld, men ikke vært plaget av det ellers heldigvis:)
 
En annen ting jeg har merket med mine kynnere er at om de kommer mens jeg ligger, kjennes det nesten ut som at jeg blir litt kvalt. At noe presser på brystet mitt og eller noe slikt.
 
En annen ting jeg har merket med mine kynnere er at om de kommer mens jeg ligger, kjennes det nesten ut som at jeg blir litt kvalt. At noe presser på brystet mitt og eller noe slikt.
Jeg får nesten litt panikk, for jeg må ofte puste ekstra dypt når jeg får kynnere, og da hjelper det å reise seg litt opp (hvis jeg sitter/ligger). Men føler liksom ikke at jeg har "ledige" muskler til å reise meg med når det først kommer en serie av masse kynnere. Blir bare liggende og kave og gispe etter luft.
 
Jeg får nesten litt panikk, for jeg må ofte puste ekstra dypt når jeg får kynnere, og da hjelper det å reise seg litt opp (hvis jeg sitter/ligger). Men føler liksom ikke at jeg har "ledige" muskler til å reise meg med når det først kommer en serie av masse kynnere. Blir bare liggende og kave og gispe etter luft.
Er sånn jeg har det og. Er skikkelig ekkelt.
 
Back
Topp