Kynnere.

LilleTuppa

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Flere som er "plaget" med kynnere? Er 14+6 i dag og har i hele dag hatt kynnere jevnlig, og noen av de er rett og slett smertefulle :o
Nå skal det sies at jeg er 3 gangs, 1 barn fra før. Så mulig det har noe å si med at noen av de er smertefulle? Blir bare så bekymret for å evt miste igjen!

Jeg er veldig plaget med kynnere:( jeg er 17 uker i dag, men har vært plaget noen uker allerede. Er også 3 gangs gravid, men kan ikke huske at det var sånn de andre gangene. Må si jeg blir litt bekymret selv:(

Hadde kynnere 2 kvelder på rad for et par uker siden, men føler ikke at jeg har hatt det i ettertid. Er 16+3, så var i uke 14 da.. Det var ganske kraftig (følte jeg) og jeg gikk til slutt og la meg når det holdt på fordi jeg ikke klarte å konsentrere meg om noe annet. :)

Merker godt kynnere ja.
Tror vi må bli flinkere til å bare slappe av for de dagene føles det mye bedre :)

Har tidvis vonde og sterke kynnere her og.. Er mitt femte svangerskap totalt, og tredje svangerskap på 2,5 år så jeg vet jo hvorfor.. Kjedelig allikevel.. Kynnere er ikke gøy, men så blir de jo ikke færre jo lenger man kommer heller. Bare å stålsette seg! :(
Viktig å lytte til kroppen, og hvil så mye du kan!

Jaa plages også med kynnere :( er så plagsomt når det skjer nesten daglig. Har hatt det slik i mange uker og er bare 15+4.. Og så skal det bli verre??:bored: er andregangs så kan være derfor det er verre denne gangen ifht. sist.

Nesten godt det ikke bare er meg! Hadde ikke smertefulle med første, og gikk bare 11+3 med andre så "rakk" ikke ha noen, så det var betryggende å høre :) Men merker det kan bli slitsomt i lengden om det skal fortsette som i dag :P

Jeg er i uke 15 og har hatt kynnere noen dager nå. Er veldig aktiv om dagen og springer rundt med ei på 9 mnd, itillegg t å jobbe litt (frisør) både med og uten hu minste på slep. Så jeg merker magen strammer seg og blir vond på kvelden

Kjenner det godt, 14 uker idag. Ikke vondt, men ubehagelig. Spesielt hvis jeg er tissetrengt.

Ja de har begynt å komme ja:( med førstemann begynte de ikke før i siste trimester. Med andre hadde jeg nesten ingen. Kan faktisk ikke huske jeg hadde noen i det hele tatt:p men nå er de i full gang og det er rett og slett ubehagelig:( håper ikke dette fortsetter hele svangerskapet for da kommer jeg vel til å fly på veggen tror jeg:p

Back
Topp