Kynnere

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Hjelpes...synes disse kynnerne blir verre og starter tidligere for hvert barn jeg:confused:
Med første kjente jeg kun at magen ble hard, med andre var det litt ubehag også. 3. Og 4 nå, så har jeg mens smerter i forbindelse med dem.og nei, det er ikke rier, da de har vart i flere uker, ikke øker i styrke eller regelmessighet;)

Noen andre som opplever kynnerne som kraftigere en i de andre svangerskapa?:)
 
Hjelpes...synes disse kynnerne blir verre og starter tidligere for hvert barn jeg:confused:
Med første kjente jeg kun at magen ble hard, med andre var det litt ubehag også. 3. Og 4 nå, så har jeg mens smerter i forbindelse med dem.og nei, det er ikke rier, da de har vart i flere uker, ikke øker i styrke eller regelmessighet;)

Noen andre som opplever kynnerne som kraftigere en i de andre svangerskapa?:)
Er fremdeles usikker på om det var maserier eller skikkelig kraftige kynnere jeg hadde i helgen!! De kom regelmessig med skikkelige "tak"
Roet seg etter to døgn. Andre svangerskapet mitt
 
Samme her, masse kynnere - kom tidlig. Nedpress, murringer, vondt i ryggen osv . Men det er visst helt normalt at det blir mer og mer for hver gang. Dette er nr 3, men bekkenløsningen er fryktelig slitsom denne gangen..
 
Hjelpes...synes disse kynnerne blir verre og starter tidligere for hvert barn jeg:confused:
Med første kjente jeg kun at magen ble hard, med andre var det litt ubehag også. 3. Og 4 nå, så har jeg mens smerter i forbindelse med dem.og nei, det er ikke rier, da de har vart i flere uker, ikke øker i styrke eller regelmessighet;)

Noen andre som opplever kynnerne som kraftigere en i de andre svangerskapa?:)

Forrige gang var jeg førstegangsfødende men hadde allikevel så ekstremt vonde kynnere at jeg måtte ta pause fra det jeg holdt på med og puste meg gjennom de. Når fødselen startet så var min reaksjon: rier er jo mindre vondt enn kynnere. Forrige gang startet de i uke 18 ca og jeg holdt på å bli sprø av smerte, jeg fikk lungebetennelse samtidig så har sikkert en sammenheng. Denne gangen har jeg vert sykemeldt helt frem til nå og jobber bare 20% så de er ikke like vonde. Men jeg merke at de er verre hver gang jeg har jobbet (veldig stressende jobb til tider uten mulighet for pause).
 
Absolutt. Hadde ikke kynnere med første. Med andre hadde jeg en del etter uke 30, å dem ble ganske ubehagelige i slutten. Nå kommer dem hver gang jeg er ute å går, å det er faktisk små vondt! Med som du også opplever, så øker dem ikke, aldri regelmessige og gir seg så fort jeg hviler litt :) Men fy så slitsomt det er innimellom, må jo ta alt i et rolig tempo :p
 
Har mye kynnere denne gangen, og spesielt når jeg er på jobb. Det er ikke så veldig lett å få satt seg ned. Ofte må jeg reise meg akkurat i det en kynner går over, og så er det på'an igjen

De er stortsett bare ubehagelige, men innimellom så gjør de vondt.
 
Back
Topp