Kynnere

Blomsten2

Forelsket i forumet
Kun 15 uker men har allerede fått kynnere! Er det mulig :p svangerskap nr 2... hadde ikke kynnere før i uke 36 eller noe sist. Flere som har kynnere allerede?
 
Er det noen av dere som har hatt det - og blitt dårlig i magen etterpå? Skal til legen på mandag, tenkte å ta det opp - blir litt bekymret i blant når jeg merker de har effekt på kroppen :rolleyes:
 
Er det noen av dere som har hatt det - og blitt dårlig i magen etterpå? Skal til legen på mandag, tenkte å ta det opp - blir litt bekymret i blant når jeg merker de har effekt på kroppen :rolleyes:
Hvordan dårlig? Smerter, eller noe med avføringen?
 
Tror jeg hadde det i går kveld, men var ikke sammentrekninger, bare sånn at livmoren strammet seg så det kjentes som en ball. Prøver å huske, vet jeg hadde kynnere på slutten sist.
 
Jeg må ordentlig bajse liksom!
Har vært litt mye jobb og stress i det siste - kom akkurat hjem fra en 14 timers dag, vet ikke om det er kynnerne eller om det er magetrøbbel som lager effekten på hverandre.

Klarer ikke å se at magen min er stram, men blir så uendelig sliten i den på kveldstid.
 
Min mage ble plutselig knall hard i kveld, og jeg kjente kanten på livmora godt... ga seg etter en liten stund. Var det en kynner tru..? Førstegangs, så har lite peiling.. :-/
 
Har fått smake på kynnere,begynte i uke 16. Livmoren "murrer" og jeg kjenner at den blir hard. Idag kjente jeg en "bæsjefølelse" når kynnerne begynte. Kan det ha sammenheng med magen? Syns magen er normal egentlig..
 
Ja, her har de kommet tidligere og tidligere, stortsett bare et bra tegn etter hva jeg forstår, så lenge d ikke har faste mellomrom og/eller smerter :)husker ikke tid me nr 1, rundt 11-12 uker me nr 2 og 8-9 uker nå me nr 3:p syns selv d var usannsynlig tidlig, men jm så og kjente da jeg var der og bekrefta d:)
 
Kynnere her også. Hatt en god stund allerede. Kynnere er jo ikke farlig egentlig, men hver obs hvis du syntes du har mange. Mine kynnere hadde effekt på livmorhalsen sist. Var innlagt i uke 33-34 med truende fødsel og da var livmorhalsen allerede avflatet. Så kynnerne jeg hadde frem til da hadde effekt. Så denne gangen skal jeg ikke jobbe pga kynnerne begynte tidlig og kommer "ofte" hvis det blir mye stress.

Men som regel er kynnere harmløse og bare bra :)
 
Er 3.gangs og denne gang kom de første intense forrige helg... fikk 8-10 stk på rappen. Lå bare i sengen og slappet av ..
Og fikk et par på fredag etter å ha støvsugd. .
Skal nevne det for jordmor til tirsdag..

Har hatt et par dager hvor de ikke har strammet helt til, men akkurat som jeg kjenner de ligger " på vent"..
 
Back
Topp