Kynnere?

#mamma1616#

Betatt av forumet
Jeg har hatt endel kynnere og føles som "nedpress" den siste uken.
Er 14 uker , noen andre som har hatt dette?
Uff , nok av bekymringer gitt :p
 
Jeg er førstegangs, men har også hatt en del nedpress og følt at det strammer i livmora. Kanskje det er kynnere?
Har også en del ligamentsmerter. Er 13+1 :)
 
jepp! Jeg har en del! 2.gangs, så kjenner igjen den følelsen! :p
 
Ja, begynt å kjenne de den siste uka :) tar vondtene med glede, livmora skal få lov til å trene så mye den vil frem til fødselen! ;)
 
Jeg må bare spørre for er førstegangs. Av og til når jeg går mye så merker jeg at magen min plutselig blir super hard og stram. Ikke vondt men heller litt ekkelt rundt magen. Går bort etterhvert når jeg setter meg ned. Er det kynnere?:oops:
 
Jeg må bare spørre for er førstegangs. Av og til når jeg går mye så merker jeg at magen min plutselig blir super hard og stram. Ikke vondt men heller litt ekkelt rundt magen. Går bort etterhvert når jeg setter meg ned. Er det kynnere?:oops:
Ja, det er det.trenger ikke være vondt, kan være at magen bare blir hard, noen har smerter, andre opplever sug i magen/ubehag. Et godt tegn på at livmora trener til den virkelige jobben vi skal igjennom hvertfall:)
 
Ja, det er det.trenger ikke være vondt, kan være at magen bare blir hard, noen har smerter, andre opplever sug i magen/ubehag. Et godt tegn på at livmora trener til den virkelige jobben vi skal igjennom hvertfall:)
Tusen takk for svar :) antok at det var det. Syntes bare det var rart det startet så tidlig. Men har en utrolig stor mage allerede da så kanskje det har noe med det.
 
Back
Topp