Kynnere

Guttemamma+ei_jente

Forelsket i forumet
Er det seriøst mulig å få det SÅ tidlig??? Er i uke 12..... Hver ettermiddag etter jobb blir magen kjempe hard, kjennes godt, men er ikke vondt! Hjelpes, dette kan bli noen lange mnd kjenner jeg :nailbiting:
 
Sniker litt fra februar:) det er fullt mulig! Spesielt om du har barn fra før, jeg fikk det før uke 12 denne gangen :)
 
Dette spurte jeg legen om på første svangerskaps kontroll. Han mente det ikke var kynnere så tidlig, men heller at livmor vokser mye i denne perioden. Det skjer også stor utvikling i ukene rundt uke 12! Men, det kjennes helt ut som kynnere sånn som jeg husker de :)
 
Dette spurte jeg legen om på første svangerskaps kontroll. Han mente det ikke var kynnere så tidlig, men heller at livmor vokser mye i denne perioden. Det skjer også stor utvikling i ukene rundt uke 12! Men, det kjennes helt ut som kynnere sånn som jeg husker de :)
Jeg har hatt mye strekking av livmoren, men det har kjentes helt annerledes ut og vondt. Jaja, uansett hva det er så er det plagsomt. Men får nå bare holde ut og trøste meg med at det ikke er vondt ;)
 
Jepp starta uke 8-9 her.. Ikke noe vondt men blir en skikkelig kul og strammer seg, jm sa d var braxton hicks eller hva d heter, tidlige kynnere..
 
jeg har noe lignende, og jeg er bare 9 uker på vei. men det skal sies at jeg er også slankeoperert, så mye i kroppen min oppfører seg veldig rart :p
 
Tror jeg kjente kynnere i dagtidlig. Hadde det mye sist. Hard som en liten ball. Er 10+3
 
Forrige svangerskap hadde jeg mye kynnere fra ca uke 13! Så det er nok fullt mulig :)
 
Back
Topp