Kynnere

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Nå er jeg veldig usikker. Er 27+5 og merket ikke noe til kynnere sist. Nå er de veldig ubehagelige. Men i dag har det vært ekstremt. Har kjempe vondt i venstre side (konstant) og er vondt å gå, reise seg tisse osv. Kynnerne har blitt mange og jeg føler at jeg må på do hele tiden. Er usikker på om jeg er forstoppet/ dårlig i magen eller om det er noe mer. Jeg har irritabel tarm og får ofte snerter pga dette og er derfor jeg er så usikker. Som sagt så kjente jeg ikke Kynnerne sist og riene gjorde ikke vondt før de ble konstante.

Nå er jeg veldig usikker. Er 27+5 og merket ikke noe til kynnere sist. Nå er de veldig ubehagelige. Men i dag har det vært ekstremt. Har kjempe vondt i venstre side (konstant) og er vondt å gå, reise seg tisse osv. Kynnerne har blitt mange og jeg føler at jeg må på do hele tiden. Er usikker på om jeg er forstoppet/ dårlig i magen eller om det er noe mer. Jeg har irritabel tarm og får ofte snerter pga dette og er derfor jeg er så usikker. Som sagt så kjente jeg ikke Kynnerne sist og riene gjorde ikke vondt før de ble konstante.
Har du gjort noe spesielt idag? Stråle det noen plass? Hvor ofte får du de? Jeg har det slikt hele tiden så jeg har vent meg til det. Dersom du er bekymret så kan du ringe føden og snakke med en jordmor der.

Har du gjort noe spesielt idag? Stråle det noen plass? Hvor ofte får du de? Jeg har det slikt hele tiden så jeg har vent meg til det. Dersom du er bekymret så kan du ringe føden og snakke med en jordmor der.
I dag har faktisk vært en rolig dag. Er derfor jeg er så nysgjerrig. Nei der stråler ikke. Er en konstant smerte. Jeg fikk ikke de vanlige tegne når min datter ble født. De fortalte meg at jeg hadde premature rier i uke 28, fødselen var i gang i uke 36 men stoppet og hu ble født i uke 38. Alle disse gangene måtte sykehuset fortelle meg at jeg hadde rier. Jeg var der inne på kontroll pga blødninger. Så jeg har aldri kjent noe til noenting enda. Er nesten som å være førstegangsfødende.

Får nok ta en prat med mannen når han kommer hjem. Må jo advare så mange når man har en 2 åring fra før. Magen gjør så vondt nå at 2 åringen ikke kan ta på den en gang.

Får nok ta en prat med mannen når han kommer hjem. Må jo advare så mange når man har en 2 åring fra før. Magen gjør så vondt nå at 2 åringen ikke kan ta på den en gang.
Da er det på tide å ta en tlf til føden!
Sikkert uskyldig, men bedre være føre var :)

babyen hadde det fint og Kynnerne hadde ikke gjort noe. Livmorhalsen er over 3 cm. ( forrige svangerskap så var den 1.7 nå). Han regnet med at det var tarmene mine som tullet og at det hadde noe med irritabel tarm å gjøre siden jeg har det. Så får ta der opp med legen til uka. Så det er ikke farlig at jeg har der vondt bare veldig ubehagelig.

Back
Topp