Kynnere...

Marna0583

Andre møte med forumet
Var til JM i dag. Hadde 5 kynnere bare på den korte tiden jeg lå på undersøkelsesbordet. Hun hadde vansker med å kjenne hvordan baby lå og fikk dermed beskjed om at hvis jeg ønsket januarbaby var det bare å glemme å jobbe så mye mer. Det var normalt å ha kynnere, men hun likte ikke at de var så hyppige. Det blir laange dager frem til januar nå kjenner jeg.

Var til JM i dag. Hadde 5 kynnere bare på den korte tiden jeg lå på undersøkelsesbordet. Hun hadde vansker med å kjenne hvordan baby lå og fikk dermed beskjed om at hvis jeg ønsket januarbaby var det bare å glemme å jobbe så mye mer. Det var normalt å ha kynnere, men hun likte ikke at de var så hyppige. Det blir laange dager frem til januar nå kjenner jeg.
Blir du 100% sykemeldt? Er det ubehagelige kynnere? Uff, ikke kjekt da, men godt jm sier ifra da;)

Jobber som vernepleier i turnus og har ikke mulighet til å gå kortere dager som kanskje hadde vært greit. Så ja. Her blir det 100%. De er litt ubehagelig ja. Spesielt på kvelden eller på slutten av arbeidsdagen. Men visste ikke at jeg hadde det så ofte faktisk.

Back
Topp