Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulighet for tilretteleggelse for litt hvile i løpet av dagen kanskje? Må ikke slite deg helt ut.Her har det også økt fra en på morgenen til opp til flere i løpet av en dag.. Hjelper ikke å jobbe i barnehage akkurat da det er mange stressende situasjoner og lite rom for hvile..Merker jeg er sliten...
Bra det ble med de tre! Ikke noe gøy vil jeg tro. :/Ja jeg har masse. Vanskelig å si et antall men ca 20 til dagen. Idag hadde jeg også tre på rad med stigende smerte, som ved svake rier, ble litt redd, men det ble med de tre heldigvis.
Sent from my iPad using BV Forum
Det er livmoren som strammer seg ja.Er kynnere at livmoren strammer seg og magen blir "hard"? Har lest at kynnere ikke skal være vonde, men ser jo at flere har smertefulle kynnere. Blir litt usikker på hvordan det kjennes ut jeg.
Tre blir fire til jul![]()
Det er det. De sier de ikke skal være vonde, men samtidig så sier de at de kan bli vondere for hvert svangerskap. Men viktigste er at de går over og at de ikke blir regelmessige eller øker i intensitet.Er kynnere at livmoren strammer seg og magen blir "hard"? Har lest at kynnere ikke skal være vonde, men ser jo at flere har smertefulle kynnere. Blir litt usikker på hvordan det kjennes ut jeg.
Tre blir fire til jul![]()
Jeg føler ingenting annet enn at det blir litt ekstra trykk i mageområdet. Når jeg kjenner på magen er den steinhardHvordan føles det? Som kraftige mensenkramper? I så fall har jeg bare hatt det to ganger