Kynnere!

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Før hadde jeg bare et par i uken, mens nå er det minst 5 ganger til dagen. Noen flere som opplever økning i antall kynnere?

Har stort sett kynnere hver gang pulsen øker.. Og noen ganger ellers også..har over 10 i løpet av en dag- de gjør ikke spesielt vondt (med mindre jeg får press mot magen)- så regner med det er helt normalt :)

Ja jeg har masse. Vanskelig å si et antall men ca 20 til dagen. Idag hadde jeg også tre på rad med stigende smerte, som ved svake rier, ble litt redd, men det ble med de tre heldigvis.

Sent from my iPad using BV Forum

Kan ha opptil flere ganger daglig og noen ganger varer de lenge. Har ikke telt hvor mange.

Her har det også økt fra en på morgenen til opp til flere i løpet av en dag.. Hjelper ikke å jobbe i barnehage akkurat da det er mange stressende situasjoner og lite rom for hvile.. :( Merker jeg er sliten...

Jeg hadde ekstremt mye og vonde kynnere før. De roet seg når jeg blei sykemeldt, men har begynt å ta seg opp igjen nå og blitt enda vondere, så sitter besten hver kveld å vurderer å ringe føden. Tihi.

Da er det nok normalt slik jeg har det da, godt det iallefall. :)

Her har det også økt fra en på morgenen til opp til flere i løpet av en dag.. Hjelper ikke å jobbe i barnehage akkurat da det er mange stressende situasjoner og lite rom for hvile.. :( Merker jeg er sliten...
Mulighet for tilretteleggelse for litt hvile i løpet av dagen kanskje? Må ikke slite deg helt ut. :)
Ja jeg har masse. Vanskelig å si et antall men ca 20 til dagen. Idag hadde jeg også tre på rad med stigende smerte, som ved svake rier, ble litt redd, men det ble med de tre heldigvis.

Sent from my iPad using BV Forum
Bra det ble med de tre! Ikke noe gøy vil jeg tro. :/

Joda her kommer de i tide og utide :)

Er kynnere at livmoren strammer seg og magen blir "hard"? Har lest at kynnere ikke skal være vonde, men ser jo at flere har smertefulle kynnere. Blir litt usikker på hvordan det kjennes ut jeg.

Tre blir fire til jul :)

Kynnere har jeg gjennom hele døgnet. De kommer jevnt når jeg sitter/ligger og konstant når jeg er i bevegelse. Sånn har det vært de siste ukene. Ubehagelig og slitsomt.

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Er kynnere at livmoren strammer seg og magen blir "hard"? Har lest at kynnere ikke skal være vonde, men ser jo at flere har smertefulle kynnere. Blir litt usikker på hvordan det kjennes ut jeg.

Det er livmoren som strammer seg ja. :) De skal vel helst ikke være smertefulle, men virker som flere er plaget med det ja. :/ Mine er heldigvis ikke vonde så lenge jeg stopper opp når jeg får dem, og ikke presser på magen. :)

Det er det. De sier de ikke skal være vonde, men samtidig så sier de at de kan bli vondere for hvert svangerskap. Men viktigste er at de går over og at de ikke blir regelmessige eller øker i intensitet.

Jeg får det med en gang jeg beveger på meg virker det som. Ikke vondt eller noe. Men magen blir jo så sykt stram! Kjennes jo ut som den kan revne!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Har heldigvis ikke fått de ennå. Men de kommer vel.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kynnere er noe jeg aldri har vært plaget med i noen svangerskap. Usikker på om jeg har hatt en enest en. Ikke som jeg har merka hvertfall.

Hvordan føles det? Som kraftige mensenkramper? I så fall har jeg bare hatt det to ganger

Hvordan føles det? Som kraftige mensenkramper? I så fall har jeg bare hatt det to ganger
Jeg føler ingenting annet enn at det blir litt ekstra trykk i mageområdet. Når jeg kjenner på magen er den steinhard :)

Jeg vil ikke si at mine kynnere nødvendig er så merkbare alltid. Merker det oftest på at magen blir hard og stram, og det kan være knapt merkbart til litt ubehagelig. Men de skal ikke være vonde. Alle har nok kynnere, siden disse skal trene opp livmoren til fødselen, men det varierer nok fra kvinne til kvinne, og fra gang til gang, hvor mye man legger merke til dem. Tror mange merker dem først i siste trimester. :-)

Back
Topp